Godkväll gott folk!! :)

Nu ligger jag här nerbäddad i sängen & myser.. Dock något rastlös men men va ska man göra??!!

Idag har jag vart ner på stan med sara/michelle & Linda, hämtade ut tågbiljetterna, köpte julklapp till timmy, tog en liten fika, var hemma hos sara me familj :) Sen drog jag & Linda till maxi med pappa & camilla.. Handlade till tacosen som vi käka ikväll här hemma, jag & min minifamilj.. Mysigt, timmy o liam badade medans jag fixade käket.. Sen efter maten åkte liam i säng med en flaska välling o sen tvärdäcka han.. Tycker det är skönt när han somnar fort så man slipper hålla på o truga med honom & tala om 15 ggr att nu är det natten.. ;) Men vi har vart ute i stort sett hela eftermiddagen så frisk (KALL) luften tar nog.. Sen härja han o michelle, lr michelle härja med liam ;) Sötungen var på hugget idag.. hihi

Annars då... imörn ska vi in till Karlstad och handla klart alla julklappar & även handla hem mat så vi står oss en månad framöver.. :D Älskar mat, finns inget godare beroende på vad det är då..

Går även in i v15 (14+0) imörn.. så blir la en magbild då... men magen växer inget tkr jag, står still där jag är.. Kan varken ha mina jeans eller mina mammajeans, för hör o häpna.. Mammabyxerna är förstora, hade dom på mej i morse när jag skulle lämna liam på dagis men dom åkte ner som nå andra jefla pösbyxor  :( Så nu måste man slösa pengar på o köpa ett par nya :/ Astrist... Får nog börja äta mer än vad jag gör så kanske dom passar lagomt till efter jul.. Haha!! Vissa blir ju glada av o se att dom är smalare än vad man trott MEN inte jag, för mammabyxer är INTE billigt och man använder det såpass kort tid så tkr egentligen inte att de är värt o köpa ett par nya.. men hellre de då än o gå runt i mjukisar all the time.. Men har ju mina älskade leggings oxå :D

Jaja skit samma.. Vill iaf att magen ska bli stor o rund nu, och att jag kan få veta kön & se så allt är bra där inne så jag kan börja shoppa för nu kliar det i fingrarna.. :D Har redan bestämt mej för vagn, o det blir en syskonvagn, modellen är redan bestämd oxå.. Namn till flicka har vi bestämt, men ej pojke.. Timmy är inte ett dugg engagerad till o komma på nått heller, så då får han vara nöjd med de förslag som jag kommer med.. PUNKT SLUT..

Ja detta var väll allt för mej just nu.. känns inte som nått intressant inlägg men men läs den som vill :)

ha de gott.. Byeeee



Magen 12+0 o ser likadan ut idag.. Boooring........

Kommentarer
Postat av: MichellesMamma<3

på hugget?? hon var ELAK mot Liam idag, han flög ju som en pingisboll överallt.. Blir ju pinsamt när hon är så :(:(



hmm jaa Du Angelica jag kan dela med mig av min mage och en MASSA kilon från andra ställen.. för ja verkar bara öka och öka i vikt... :/ visst de är väl positivt så när man är gravid och att ja inte gått upp hitills lika mkt som med Michelle men fan iaf.. pusss

2009-12-18 @ 22:27:03
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: MichellesMamma<3

Ska säga åt Jimmy att han kör försiktigt, men ja lär messa med dig när ja sitter i bilen hehe :P



haha ja de lär bli ett X antal bråk mellan våra barn antar jag hehe :P pussa

2009-12-18 @ 22:49:02
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: Karin - Mamma till Emil och Liam

Va ska ni har för vagn har ni bestämt? :)

2009-12-20 @ 17:44:52
URL: http://karinjohannakarlsson.blogg.se/
Postat av: marie

hm har bra mammakläder och inte så ruskigt dyrt!

2009-12-21 @ 12:04:35
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: marie

på mammabyxorna hade jag strl 36. dock tror jag inte att kunde ha haft de hela graviditeten ut. men i v 24 kunde jag fortfarande ha dom!

får passa på att önska er en riktigt god jul:D stor kram

2009-12-23 @ 15:09:08
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0