helgen..

Fredan: röjde lite under dagen & donade lite, sen runt 5 tiden kom sara me familj på besök.. Dom lämna min mobil som jimmy tog med till jobbet som patrik laga så snällt :D Fikade lite o så, sen kom vi på att vi skulle käka pizza så dom vart kvar några timmar till.. barnen lekte, dansade, gjorde pruttljud på saras mage & hade det väldans skojj.. Var en trevlig kväll :D

Lörda: timmy var sjuk, jag & liam följde med pappa och syster till farmor o farfars grav för pappa skulle tända ljus.. Sen åkte vi hem hit så Liam fick äta lite mat oså, sen iväg till maxi för att handla till våran bakning!! Väl hemma sen så diska jag o plocka ordning lite som vanligt, sen drog vi ner till pappa o kolla hockey.. Sen hem igen o laga middag, sen drog bakningen igång :D Knäcken gick käpp rätt åt skogen men bullarna vart asgoda :D Tack camilla för sällskapet under dagen & bakningen!!

Sönda: Jag kände mej ej så pigg, låg i sängen fram till 14:20, sen tvinga jag upp mej själv för att börja med maten.. Sara med familj kom & käka med oss, efter maten drog jimmy & timmy till Grums för att hämta en säng som liam fått av morfar i förtidig julklapp :D Medans dom var borta kolla jag & sara på en film som visa hur barnet växer i magen.. Fick se lite mer än vad vi behövde, t.ex när huvudet kommer ut ur musen.. Hahaha fan vilken syn.. Barnen härja som aldrig förr, men lika skojj har dom jämt.. :D Vi kollade även lite bebiskläder som liam hade när han var liten, sen städa vi lite på liams rum så vi skulle få in sängen... När grabbarna var tillbaka & sängen upp monterad så fika vi med lite glass & kaffe :) Sen drog de hem för då var det nattnings dags för de små & egentid för oss stora.. haha ;) Eller ska jag skriva data tid kanske.. haha..

Helgen har vart lika skojj som alla andra mina senaste helger har vart :D De är bra det..

Har även gått in i v14 nu (13+2 idag) Ca 5 veckor kvar till Ul, långt men de går nog fort endå :D:D

Och har även funderat på det jag skrev i mitt tidigare inlägg om att jag älskar mitt barn i magen, kan man säga att man älskar nån man aldrig har träffat?? Kan nog i stället säga att jag älskar o vara gravid & att få bära detta barn i min mage.. Ah det är endå så invecklat detta så orkar inte lägga ner mer tid o skriva mer nu om detta.. haha

Ikväll är det lucia firande på liams dagis, först ska dom lussa, sen ska vi fika :D Och liam ska vara pepparkaksgubbe :D Ska bli skojj!

Ne nu orkar jag ej skriva mer.. ha de så gott kvinnor o män, flickor o pojkar, damer & gubbar!

Hejdå!



Min pepparkaksgubbe :)

Kommentarer
Postat av: Karin - Mamma till Emil och Liam

Vad söt Liam är! :) Jag kan på onsdag, kan du? De andra dagarna är ganska fullproppade med saker. Åh, 5 vckor kvar till UL. Det går fort, jag lovar :)

2009-12-14 @ 11:12:45
URL: http://karinjohannakarlsson.blogg.se/
Postat av: marie

vad var det för film?

2009-12-14 @ 23:36:43
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0