Ullrik

Mm kan tala om för er mina kära läsare att idag fick jag hälsa på ullrik för första gången under dessa 12 veckor som gravid.. Skulle in för o borsta tänderna då jag bara känner hur det kommer upp utan förvarning, som tur var så var toalocket uppfällt så var att styra huvudet dit & där fick jag stå ett bra tag tills min kära frukost var uppe som betsod av varm oboy & makrills smörgås.. Så ni kan ju tänka er hur det såg ut.. Haha fy fan... Ursäkta min info ;) Hoppas iaf det var första o sista gången jag spydde!

Annars då.. Kan börja med min roliga helg, fredas så var jag på shoppingtur med camilla :) handla inget värst till mej själv men skojj o komma ut lite endå.. Hela dagen var rätt yr men rolig, senare mot kvällen bjöd camilla o micke på god tacos :D Vart inte allt för sena innan vi drog hem o gjorde natten men vår sötaste <3

Lörda: tvättade & storstädade under dagen, när vi var så gott som klara med städningen så börjar det asplinga & slås på dörren.. jag frågar timmy, va e de för idioter som bankar så på dörren, in kommer jonas o thina & både jag o timmy höll på att tappa hakan :D Så inga idioter var det iaf.. Hann ju inte vara sådär jätte social mot dom eftersom vi var tvugna att göra oss ordning för en utekväll med våra kära vänner :) Men tyckte att det var väldigt roligt att dom kom, synd bara att inte sötaste tjejen chelsea var med oxå!! Men vi får snart träffa dom igen när vi åker upp till gävle :D
Sen när gudpäronen åkte vidare till örebro, så försökte jag få liam på bättre humör eftersom faster skulle vara barnvakt.. De sluta med att sara fick ta med liam ut i vagnen så han inte skulle se när vi gick!

Åkte ner till sara & jimmy, provade massa kläder inför kvällen & sminka oss.. Vart otroligt snygga som vanligt ;) haha!! Sen rulla det in en del folk, drog oss vidare till roma där det vankades mat :D Kan säga att det inte var den bästa maten jag ätit men den dög iaf.. Sen efter vi suttit där o smält maten så drog vi oss vidare till bowlingen där det var ett live-band.. As bra var dom, jag o sara tog ton ibland även fast vi var nyktra :D Måste vart våra alkoholfria drinkar som fick fart i oss ;) Men det var iaf en helt suverän rolig kväll & varför allt detta skedde så var det för att vi fira sara som ska/har fyllt 25 år :D

Sönda.. trött tröttare tröttast, kan tro jag vart ute o festat loss ordentligt.. Vart en lugn dag här hemma..

Månda.. morgonen börjar med att min Bm ringer & säger att jag ska börja med järntabletter, jo men visst säger jag blir nog bra :)  Annars under dagen hände det inte så mkt, förens till eftermiddan då vi åkte ner till sara & jimmy & michelle för där vankades det kalas :D mm fika massa gott gott gott där nere!!

Tisda: kommer ej ihåg

Onsda: Tog en promenad till robban o linn för lite kaffe, vart dock inte så lång varig.. Gick o mötte camilla för att sen ta sällskap hem till henne :) Hjälpte henne & baka, försökte fixa hennes dator o så bjöd hon på god mat :D När jag kom hem så nörda jag lite mer med hennes och min dator, kände mej som en datatekniker ;) men det dröjde inte länge innan jag kröp till kojjs.. 

Men för 3:e natten så får man inte sova för liam, han vaknar o grinar o vaknar o grinar.. hela tiden :( Måste vara tänder på gång, för sjuker är han inte.. Men tand 13 & 14 har kommit upp iaf.. tänderna växer som ogräs i munnen på han... Men skönt det, önska alla kunde komma på en o samma natt så det är klart sen!!

2 små olyckor har han vart med om oxå, först i torsdas så lekte vi jaga, och han blir helt till sej så han ser sej inte för..Sprang rakt in i i stolen o slår upp ögonlocket :( Så vart ett litet jack där, o redig svullnad...
Och i tisdas hade han ramlat på dagis o slagit upp brevid det andra ögat så där är det ett litet köttsår.. Men inget han lider av iaf :D Mycket ska dom tåla godingarna! annars härjar han på som bara den!! Klättrar över allt o sen tar han sej inte ner, då står han o gnäller tills vi kommer o tar ner han.. Busungen <3<3
Han älskar o få stå på en stol o kolla på när vi diskar.. Och lyssnar han inte så tar vi ner han o ställer tillbaka stolen, men då hämtar han stolen igen o klättrar upp med ett stort leende :) Inte är han dum heller!

Ne nu ska jag kolla lite serier & kanske vila lite, baka nått gott kanske??  Timmy har bestämt att vi ska ta en tur till karlstad sen iaf.. så då får de bli så :)

Ha en bra dag alla människor.. Byeeeeee

Bilder kommer en annan dag dock inte på min färdigtuggade frukost ;) hahaha....


Kommentarer
Postat av: marie

mådde du illa när du väntade liam?

2009-12-03 @ 12:46:36
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: linda

kul att du har börjat skriva igen =) varför är du aldrig hemma när jag ringer? kram

2009-12-03 @ 16:32:17
Postat av: Karin - Mamma till Emil och Liam

Usch för Ullrik :) Ja, jag vill gärna ses! Jag kan alla dagar förutom måndag och torsdag. Säg vilken dag som passar? Det skulle va kul om jag kunde komma till dig kanske? Helst efter att jag lämnat Emil på dagis så kan jag ta en promenad till dig :)

2009-12-03 @ 21:46:22
URL: http://karinjohannakarlsson.blogg.se/
Postat av: Karin - Mamma till Emil och Liam

På tisdag kan jag, mellan 09-14. När ska du ner till stan? Jag är gärna med på fika på onsdag, beroende på vilken tid ni tänkt :) När ska ni fika? Idag är det inte julfest, utan en mammaträff i Filipstad. Kram

2009-12-04 @ 16:05:29
URL: http://karinjohannakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0