Bloggtorka!!

Aa shit nu har jag inte skrivit på ett par dagar, & inte hunnit läst nå bloggar förens nu heller! Känns som man ligger skit mycket efter om man inte läst på ett par dagar :P hehe

Men iaf, i tisdas kom min syster & hennes familj! Vi drog ner & bowlade, sen käka vi god mat o bara umgicks & soela bowling på wii :)
tisda: var vi i karlstad, jag & Marlene spela BINGO för det tycker vi är så jävla roligt, o roligt hade vi ;) haha
Grabbarna sprang runt med barnen inne på bergvik o hade skojj.. När vi var klara begav vi oss hemmåt till krillehöla igen för Jag,Timmy & Liam skulle Till Marcus,Madde & leon.. :) När vi kom dit så bestämde vi vad vi skulle äta, så vi kom fram till tacos & marängsuisse till efterrätt! Gött mos. Så vi skicka i väg grabbarna att handla o vi snacka allt mellan bajsblöjja o himmel! haha
Sen grejja dom i ordning maten o jag roade barnen.. Käkade o hade allmänt trevligt! Bestämde även att jag & madde ska försöka ta en tur över till karlskoga för vi ska handla doftpåsar på nån affär som hon brukar handla på ;) Vill ju att det ska lukta gött här hemma.. Ska även passa på att handla nått roligt till Liam för hans presentkort som han fick i julklapp :)
sen när vi kom hem igår kväll så kolla vi nån film som syrran tatt hem, visst den var bra, men inte så där wow bra!! Hade lite mys o så innan sängen kallade!

Och gissa vad? ;) Liam har fått sin första tand nu, satt o skulle ge han gröt igår morse o så när han gapar så ser jag nått vitt!! Stoppa in fingret o kände & visst var det en tand :D Och inte har jag märkt nått på honom att han har fått nån heller!! Men nu i efterhand så kan jag förstå varför han har bajsat 5-7 ggr per dag & hållt på o vaknat på nätterna o gallskrikit!! Min lille plutt börjar bli stoooor nu :) Han sitter jätte bra själv nu oxå, visst att han tippar lite då o då, men han sitter själv länge & han tycker det är såå roligt :D

    <3<3
Mammas ALLT!!! <3<3

Idag åkte min kära syster me familj hem, haha vi slängde ut dom ;) Men hoppas på att vi syns snart igen.. Gillar er vettni, ni är så goa :) Har haft det väldigt trevligt medans ni var här :D
Så idag har vi inte gjort mycket, promenerat o städat! Ska snart inta sängen, för imöra ska jag ner o träna! Fyy fan sååå gött det ska bli.. sen ska ja med Camilla hem, får se om Timmy kommer ner & lämnar Liam så får han oxå följa med, men sånt som märks ;)



På lörda blir det Hockey & ett par Cider, fy fan det kommer bli nice det.. Inget romantiskt smörerier här på alla <3 dag minsann ;) haha det tar vi på natten sen ^^ hihihi.. Skämtosido.. Moahahaha
Ne da men varför ska man just bara bli uppvaktad en dag om året? Älskar man bara varann 1 dag per år lr? Nee en ros lr dylikt kan man att ge vilken dag som helst.. Men har faktiskt köpt en nalle till timmy från liam :) så lite diggar vi ju alla <3 dag iaf ;P

Gooooodbye

Bebis, se till o komma nu!! folk väntar på dej, inte minst dina päron!! :)

Kommentarer
Postat av: Therese

Tack så mycket! Jag går på cambridgekuren. Det är verkligen inte lätt alla dagar! Speciellt då jag bakat en massa gott till sonens ett års kalas nästa helg och då jag själv alltid lagar egen barnmat. Man blir lockad ibland.

2009-02-12 @ 23:42:14
URL: http://magnussonarna.blogg.se/
Postat av: Lisa

Okej hoppas du har haft trevligt. =0)



Nej, inga planer alls i helgen. Du då?



Är fortf väldigt förkyld. Verkar aldrig vilja försvinna. =0/



Kram!

2009-02-13 @ 09:09:38
URL: http://thecharmedone.blogg.se/
Postat av: TereseMammaTillSelma

Utmaning i min blogg!

2009-02-13 @ 12:37:34
URL: http://terese87.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0