Freda & Lörda

Ja igår så mötte jag & Liam upp Sara & Michelle :) vi gick o fika, snacka en hel del! Fick även veta en del saker om en del men sånt ja skiter i! Det får vara som det är liksom! Hade jätte trevligt iaf.. När vi fikat klart så mötte vi upp marie & neo, vi skulle gå till öppna förskolan, men det var ju stängt så då gick vi till kyrkans öppna förskola :D Det var roligt!! Sen gick vi ner på stan, strosa runt lite & sen vart det ännu en fika :) sen gick jag & Sara med barnen hem till henne, satt o tjöta lite innan dom skulle iväg & möta Samira & jag gick o mötte timmy! Provade byxor men inga passade så bra som jag ville så får kolla nån annanstans.. drog vidare till maxi, handla lite godis o timmy köpte sej ett tv spel!! Herregud kan han aldrig få nog av dessa tv spel? Väl hemma så käka vi lite mat & natta liam, sen vart det inte mycket mer än så!! Tack för idag tjejer :) Syns på måndag igen.. Och Sara, det känns underbart att vi är vänner igen, konstigt nog känns allt som förr igen ;) hihi

Idag så åkte jag o madde till kga! Var in på hus no 4 ( hette det så tro? ) Sen var vi in på Hm.. Hon shoppa till Leon medans jag hejdade mej. Var att sugen, men har ju redan handlat massa till han!! Annars idag så har vi vart uppe hos Micke & milla, käka smörgåstårta & kolla hockey :) Jenny & lukas var där oxå, hihi lukas tog alla leksaker som Liam hade & liam likadant! Men lukas lyckades slå Liam lite i huvudet med skallran så det var lite grin men det gick snabbt över.. Man får ha ett vakande öga när det gäller barn, för dom är inte snälla mot varann fast dom är så små ;) Sötisarna..
Efter hockeyn så begav vi oss hemmåt, gjorde inte så jätte mycket.. Liam lekte lite o så, Sen natta vi honom.. Idag åt han hela 180 ml välling! Kors i taket... Skönt att han börjar äta mer, hoppas det fortsätter! Är så jädra trött, har ju klivit upp i tid i 3 dagar nu.. Helt otroligt, & det ska jag göra imöra & på månda oxå.. Sen på tisda ska jag nog ha en hemma dag, för känns som jag inte vart hemma på skitlänge.. Har haft nått o göra flera dagar nu så hemmet förfaller ju nästan ;) haha
Ska nog städa på tisda så ska jag ställa upp doftpåsarna o se om dom är bra :) ska nog måla om byån till vitt oxå tror jag.. aa det tåls att tänka på iaf...  Oxå ska jag köpa kakel dekor.. :) Ne nu ska jag ta en kvälls macka o sen krypa ner i sängen tror jag!!

Tack för idag slut för idag !!!

Kommentarer
Postat av: Erika - Vardagslivet som småbarns mamma. HÄNG GÄRNA MED!

Hej! :) Det är en 4.a vi ska flytta till. 1 april bär det iväg. Toklängtar!!! Vad tyckte du om melodifestivalen då? Jag fullkommligt älskade Molly's låt! :) Kraam

2009-02-21 @ 21:46:08
URL: http://precioso.blogg.se/
Postat av: Lisa

Kvällens melodifestival var helt okej, fanns några bra låtar.



Okej, hoppas du haft en bra dag & kväll. Jodå min dag har varit okej. Har fått tvättat, sett på veckans avsnitt av "Lipstick jungle" och "Dirty sexy money", umgåtts med sambon, m.m.



Kram!

2009-02-21 @ 22:03:34
URL: http://thecharmedone.blogg.se/
Postat av: [20år & 2barnsmamma]

Ja det va jätte skönt, han åt ännu mer ikväll :D

Njae det har ej löst sig direkt. Han vet att han gjort fel men för feg för att erkänna det, tyärr :/

2009-02-21 @ 22:18:17
URL: http://froidans.blogg.se/
Postat av: Erika - Vardagslivet som småbarns mamma. HÄNG GÄRNA MED!

Okey! :) Hehe! Jo, det är ju snart! Längtar!! Idag ska jag till stallet, mysa o leka med barnen och så får vi se vad som mer sker. ;) Själv ?? Kram!

2009-02-22 @ 07:32:58
URL: http://precioso.blogg.se/
Postat av: jenny

du glöm inte att göra en valplåda :) till småttingarna :)

2009-02-22 @ 16:56:17
Postat av: Anonym

Heeje gumman =)

Hoppas allt är bra, sry sent inlägg, hinner inget nu när jag är i gbg ;).. men du är iaf utmanad i min blogg baby :P

Hur går det med lillemans tänder?

Kommer det mer, vafan temlas kommer ju aldrig :P.. hah..

När kommer ni till dfs?



Pussar & kramar!

2009-02-22 @ 18:29:00
Postat av: Lisa

Okej, men passar en sån frisyr med hellugg? Det ville jag gärna veta. ;0)



Hoppas du haft en bra dag, kram!

2009-02-22 @ 22:05:40
URL: http://thecharmedone.blogg.se/
Postat av: Erika - Livet som mamma och min kamp mot Fetma! HÄNG GÄRNA MED

Nej det har jag inte ;) Foderhäst som åker till nytt hem på torsdag. Åh se där vad skojs! :) Kul och handla ju.



Nu ska vi se på 24 :) Ha en toppen kväll och sköt om dig/er. Hörs vi :) Händer imorgon?

2009-02-22 @ 22:09:05
URL: http://precioso.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ne ja såg de efteråt, men ja fixa de så nu ska det gå ;)

med mig är det bara fint :) Hur är de med dig själv? kram

2009-02-23 @ 00:07:31
URL: http://greizer.blogg.se/
Postat av: Kicki

Tror också han kommer bli lång. Han blir nog som sin pappa ;) jag uppdaterar när vi har varit där :) Hoppas ni hade en bra helg! Kram

2009-02-23 @ 07:20:22
URL: http://kicki.webblogg.se/
Postat av: Erika - Livet som mamma och min kamp mot Fetma! HÄNG GÄRNA MED

Åh vad skojs! Näe ja ska t SÄffle en sväng nu på förmiddagen och hämta saker på hobbykällaren som ja har beställt :) Skönt och städa, när de är klart iaf :) hehe!



Nu blir det frukost!

2009-02-23 @ 08:32:48
URL: http://precioso.blogg.se/
Postat av: Lisa

Okej, jo jag tror nog att om jag ska klippa sån kort frisyr att det ser bättre ut med snelugg. Är rädd för att det ska se dumt ut om jag klipper kort lugg.



Okej, hoppas du hade trevligt igår. =0)



Igår spelade jag Sims 2, såg filmen "The heartbreak kid", diskade, såg när Emma Andersson träffade Yvonne Ryding, såg på One three hill & Gossip girl, umgicks lite med sambon, m.m.



Kram!

2009-02-23 @ 11:01:32
URL: http://thecharmedone.blogg.se/
Postat av: Anonym

aaa Okaj :) kanske lugnast så? e de uppfödaren hon ska till å valpa? roligt med småttingar ju :) har ju en valp till hemma eller ja valp å valp hon är 6 mån men lika stor som en som är 4 mån hehehe

2009-02-23 @ 19:57:57
Postat av: saramichellesmamma<3

Du har en award o hämta i min blogg ;)

2009-02-23 @ 21:20:18
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: Emma

vilken fin blogg du har :) söt liten familj ni är!

2009-02-24 @ 13:46:26
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com
Postat av: Jessica

Usch då, magsjuka är ju verkligen inte kul :( Hoppas ni blir bättre snart!



Hehe kände typ samma sak med träningen, fast då hade ja ju inte tränat på kanske 2 mån :O hehe, så de är skönt iaf :D Du får träna så fort du blir frisk ^^, Kram

2009-02-24 @ 21:11:13
URL: http://greizer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0