Kommentarer??

Ja alla kommentarer på min sida är typ borta :S När jag går in på själva min blogg ser jag att dom är där men inte när jag loggar in ?? Nån mer som det är så här för?

Pisströk, jag har sååå tråkigt just nu.. Sitter o letar mer jobb men ja hittar inget.. :( Liam har rally i sin gåstol, har dragit ut massa filmer o grejjer från tvbänken, min lille buse. Haha käka nyss lunch o så skulle timmy ställa sej upp o hämta nått o så drar han sej mitt i köket !! HAHAHA gissa om ja skratta så tårarna kom..

Ja o solen den har tittat fram, men inte fan kan vi gå ut heller :( Blää det suger rätt gött de :(

ringde iaf o avboka med spiralen.. Ska ha vanliga p-piller i stället..

Ne nu ska ja hitta på nått annat än o sitta här o uggla.. Byeeeee

Undra om de kommer nån bebis snart?? :P

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jasså okej... 2 dygn går ju så fort, klart alla klarar att vara utan sin partner en sån kort tid, hehe. ;0)



Jag behöver cykla till posten imorgon och sen har jag tvättid om det är på onsdag. Annars inga speciella planer vad jag vet, bara vara hemma.



Själv?



Kram!

2009-02-02 @ 17:51:34
URL: http://thecharmedone.blogg.se/
Postat av: Karin

Vad duktig och springer i gåstolen redan! Det klarade aldrig min stora pojk av, han fattade inte riktigt hur man gjorde tror jag :) Ja, tiden går verkligen jätte fort. Alla åldrar har ju sin charm så det är mysigt jämt. OM han är trotsig ?! :D Det är bara förnamnet ska du veta, oj oj. Han är ju inte så charmig jämt nu för tiden kanske :)

2009-02-02 @ 18:38:04
URL: http://www.nogg.se/KarinKarlsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0