Sent inlägg

aaa shet va klockan är mycket då :/ Men men ska bara skriva lite snabbt här så ska jag hoppa i säng sen...

Idag klev man upp runt nio, gjorde ordning liam med kläder & frukost, sen hoppa jag in i duschen, fixa till mej lite snabbt o sen for vi ner till Bvc.. Han blev klart "godkänd" där nere, jag var lite orolig över att dom skulle påpeka den röda rumpan men det gjorde dom inte, dom tyckte den var fin för att han bajsar 5 ggr om dagen ca :) Så det var bra det..
väge o mätte oxå självklart

Så här ser det ut nu då när han är 6 mån & 18 dagar.. Vikt: 6865 Längd: 68,5 Hattmått: 43

När vi var klara där åkte vi hem o käka frukost o sen packa ordning skötväskan med mat m.m & hämta Paxie.. Sen bar det iväg till Karlstad, åkte hem till svärmor o fika, Liam fick mat.. Sen åkte vi & lämna in barnvagnen, där gjorde dom klart för oss att det var iaf inget som vi orsakat (felet asså) Dom skicka iväg den på analys för att se om det är fabriksfel lr om det är en skada som uppstått vid frakt från fabrik till affär!! Dom hade iaf inte sett nått liknande nångång.. Men inte fan fick vi nån ny vagn som hon sa igår att vi skulle få, nee för dom hade ingen inne så vi fick låna en vagn så länge.. men det var väll tur det iaf. Annars hade ja blitt ganska irriterad o ledsen.. Men den var rätt fin må ja säga :) Aa men efter vi vart där drog vi till willys/rusta med svärmor, hon handla vi titta på!! Skjutsade sedan hem henne & vi drog till Linnebäck & hämta pappa, sen mötte jag upp Camilla på hennes jobb, så tog en promenad från drevsta till jysk o sen domus o sen stod det träning på schemat :) så körde ett pass, gick trögare idag än vad det gjorde igår.. men imöra är det vilodag :) hoho

Sen kom Älskade o hämtade oss, körde hem Camilla o vi åkte hem o käka, Sen spela vi Bowling fast här hemma då eftersom vi nu mer har ett nintendo Wii.. Vart även lite golf o boxning.. Shiiiit va kul det är.. Min nya sysselsättning.. haha
men fan man blir trött i armarna efter ett tag, bra träning där med :)

O så har jag ju som vanligt suttit här o nu ska ja ta min jätte ledsna pojke som vakna o gallskrek ;(

sov gött

Kommentarer
Postat av: Lisa

Okej, låter bra. =0)



Jag cyklade bla till posten och affären igår, sen på kvällen tog jag ett bad, åt mat och såg Topmodel 11 och lite friidrott. Hann med att sitta en hel del vid datorn också, och lekte massor i photoshop, hihi. =0P



Kram!

2009-02-04 @ 09:39:42
URL: http://thecharmedone.blogg.se/
Postat av: beetty

åååh vad han är liten ;).. telma ska in på vägning & mätning imrgon, hon är nog 73 cm & väger 9 kilo.. haha! Riktigt stor är hon faktiskt, ser ut som en ettåring.. Hoppas allt är bra föresten, jag är juknappt inne längre, m¨åste försöka komma in mer anu.. faan :P..



hur haer de gått med privmedel ;)..hehe

Ja ni måste komma snart, typiskat att inte jag & J har körkort.. då hade de varit lätttare tror jag :).. Pussar!

2009-02-04 @ 11:54:14
URL: http://freshing.blogg.se/
Postat av: Micka

sv: tyvärr inte, bara här nere i östergötland, i cloetta center, men det är såå tråkigt xD bara massa blåa tröjor typ. haha

2009-02-04 @ 11:56:24
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: Veronica

Jo men annars är allt bra. Förutom de här envisa förkylningarna som går hela tiden. Känns som de bara går runt runt.. Sen är det ju de där med Emils mjölkallergi. En hel vetenskap tror jag nästan huu.. Hur är det med er då??

2009-02-04 @ 12:33:06
URL: http://flickan1985.blogg.se/
Postat av: Micka

ja det skulle vara trevligt :D



jag har allti velat bo längre upp i landet, men gubbben här hemma säger tvär nej :P

2009-02-04 @ 13:14:28
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: Micka

jag bor i norrköping, grannstad till linköping, är 20 år ;D, jo det kanske man skulle kunna göra, mördar inte lch klacken mig då tro? ;D

2009-02-04 @ 13:47:01
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: Anonym



Oj vad lite han väger om man säger tim väger nästan 9000 å är 72 lång men han kommer i kap tim snart de tror ja. haha så han är å river ner saker om kring i gåstolen vad kul haha.

så de är full fart på honom i den då =)

kram

2009-02-04 @ 15:09:39
URL: http://cutetess.blogg.se/
Postat av: beetty

hehe aah du får göra det, kan du ha ppiller då? föresten när är de ni ska försöka igen? Nu gör de ju inget om du skulle bli gravid :P.. då får ni i nov dec ;).. om ni inte vill ha tills nästa sommar som du sa! hehe..

Se jag är inne nu igen ; ).. barna sover så jag har tid för mig själv & datorn!

Kan Liam rulla runt nu föresten= Puss & kraam!

2009-02-04 @ 15:20:49
URL: http://freshing.blogg.se/
Postat av: Lisa

Har inte gjort så mycket idag då jag haft typ migränhuvudvärk halva dagen och vilat en del, sett filmen "27 dresses", den är rolig. Suttit vid datorn... Nu ska jag ner till tvättstugan och slita, haha. =0P



Okej, tupperware verkar populärt. Ha det så skoj där då ikv. =0)



Kram!

2009-02-04 @ 18:30:01
URL: http://thecharmedone.blogg.se/
Postat av: beetty

hehe aa det är väl bäst det :) Teodor va 10 månader när vi vart gravida igen :).. alldeles lagom att få tätt ändå, då har man de avklarat & behöver inte bli gravid igen :P..

haha.. haha tycker du det ? aah jag får nog försöka några ggr om dagen att vara inne iaf & skriva & svara på komentarer ;).. hon rullar sog fram & tillbaka & vänder på sig & snurrar, haha, nja hon sitter inte länge, maw en halvminut sen ramlar hon :P.. Liam då? Pusssen!

2009-02-04 @ 19:41:41
URL: http://freshing.blogg.se/
Postat av: Karin

Ja, huvudsaken är att de följer kurvan och mår bra. Sen spelar det ju ingen roll vad de väger eller hur långa de är :) Jag ammar honom helt, så ingen ersättning. Din Liam äter "vanlig" mat nu också va? Det är så kul när de börjar med sånt. Usch, vad tråkigt med vagnen! Hoppas ni får en ny så snart som möjligt. Vad var det ni fick låna för nån vagn då? Nånlikvärdig? Tyvärr tror jag inte man får nån ersättning eller kompensation så länge de har en utlåningsvagn :/ Fast fråga :)

2009-02-04 @ 19:53:24
URL: http://www.nogg.se/KarinKarlsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0