6 månaders kontrollen

mm den gick åt skogen, missa tiden med 5 minuter så dom antog att vi inte skulle komma :S Så läkarn hade gått när vi kom.. hon kunde väll ha väntat liten stund till iaf.. Men men vi fick en  ny tid till den 3/2, låååångt kvar... Vägde honom iaf på vågen för allmänheten lr vad man ska säga, och han väger nu 6600 gram :) Min lille plutt.. hihih

Annars idag så gick vi ner till Bvc, sen mötte vi Linda, gick o fika o kolla lite på stan, fixa även en tid på mvc så ja kan få p-piller :D.. Hitta jätte fina kläder till Liam som ska inhandlas oxå.. han behöver att lite nytt & jag med, så blir en liten shopping tur när pengarna kommer :D

Har sovit piss dåligt i 3 nätter nu, + att det har blivit ganska tidiga mornar, så imöra ska ja få sovmorgon.. Skönt, det behövs nu..

I morgon blir Liam 6 månader, kan inte fatta att han är så gammal redan.. :O men han är så duktig o gör så mycket nytt hela tiden.. Nu har han börjat ställt sej upp i gåstolen, så han står där o håller i sin leksaksbräda.. duktiga killen, men nån krypning blir de nog inte här, vägrar ligga på magen, vill inte sitta, bara stå hela tiden.. haha, helt omöjligt att sätta ner han på golvet lr dylikt, för då spärnar han bara i mot o ska upp i stället... gosfisen...

Ne nu ska ja lägga in kort på bilddagboken o sen sova...

Bjuder på ett par kort här med på min prins

Från idag när vi var på väg ner till Bvc :) <3<3

  

Mitt hjärta smälter varje gång ja ser på dej liam <3 Love you

Kommentarer
Postat av: Anonym

Såå söt Liam är på bilderna.

oj har väger inte alls så mycket tim väger allt mera

åå de känns i rygg å axlarna.

Hur lång är Liam nu?

Hoppas att allt är bra med er..

kram

2009-01-16 @ 11:13:43
URL: http://cutetess.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad är en award?

kramis

2009-01-16 @ 11:18:41
URL: http://cutetess.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaa hon sover jättebra på natten, brukar mata henne vid elva på kvällen sen sover hon till ungefär halv 6 på morron, då får hon mat och somnar om till 10.. :) Så de är jätteskönt faktiskt!

I helgen blir de lugnt, fira mamma som fyller år & sådär bara.. Själv då? kram

2009-01-16 @ 14:13:22
Postat av: Lisa

Det ska bli kul att barnvakta igen. Känns dock som jag nyss kom ifrån V-ås, haha. =0) Min kompis har åkt för 1h sen då hon ska på kryssning, och lilltjejen sover så det är lugnt här. Men hon ska upp strax. Så blir det mat, lek och en sväng till affären och köpa gröt så hon har tills ikv. =0P



Händer hos dig idag och i helgen?



Kram!

2009-01-16 @ 14:22:37
URL: http://thecharmedone.blogg.se/
Postat av: [19år & 2barnsmamma]

Aw, va snäll du är :) Jag heter Frida btw ;) Heter du då?! Hehe

2009-01-16 @ 17:54:02
URL: http://froidans.blogg.se/
Postat av: [19år & 2barnsmamma]

Jag vet vad du heter nu hehe, dum som jag är så glömde jag att ditt namn står när du kommenterar ;P

2009-01-16 @ 17:55:38
URL: http://froidans.blogg.se/
Postat av: Emma

jaa precis, jag står i kö på en lägenhet med 50 pers före mig orka!

och hat så mysigt, sj ska man hoppa ner i sängen och passa på att sova nu när Elias sover.

2009-01-17 @ 23:23:48
URL: http://callmesuperman.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0