Helgen,Jobbansökan

Yesyes helgen har vart kanon :) Fredan börja med att vi drog till karlstad, gick på rättegången, sen kom timmy me co & hämta mej, drog till donken o käka *GÖTT* sen skjutsa vi hem svärmor.. Sedan åkte vi hemmåt ,Emma var med oxå :) Gjorde inte så mycket när vi kom hem, timmy koppla in biosystemet igen så jag & Liam & Emma hade disco ;) haha lite grann iaf :P
Sen efter nåra timmar kom Sara, så kirra vi tacos, sen gjorde vi inte så mycket mer.. Kollade på film, fast ja gav upp efter en stund, var så jädrans trött !! fan inte är man väll van att vakna kl sex o förbli vaken ;) haha

Lörda morgon åkte jag till Linn för hon hjälpte mej att klippa av mitt sletna hår, Tack snälla du :) sen efter det drog ja hem, för att Emma skulle färga mitt hår, men hon missa ju lite här o där så jag tog över själv i stället ;) Men tack iaf för hjälpen.. haha
Efter det slängde ja mej i duschen, och aa gjorde allt där till så som att sminka mej m.m
hade värdens beslutsångest för vad ja skulle ha på mej så kläderna åkte av o på hele tiden.. Jobbigt värre, dags att utöka garderoben lite tror ja.. hehe ;)

Aaa iaf när ja var klar så drog vi upp till micke o camilla, för det vankades mat,hockey,party :) Så när vi kom upp korka ja upp en cider, satte mej inne vid tvn o kolla matchen.. Fbk vann ju så klart, men var att nervöst där ett tag!! När matchen var slut fick mat, & shit va gött det var ;) Sen kom pappa & sylvia, drog ner o bowla!! Kvällen fortsatte sedan på Mastmagasinet.. fy fan vilken rolig kväll det var :D Träffa ju även Linda :D:D

 söndan var mindre rolig :( Mådde som ja förtjäna, iaf på morgonen, eftermiddan var helt okej förutom att ja höll på o somna ståendes fler ggr.. kändes det som iaf :) Men jag o timmy slog rekord här hemma, vi låg i sängen kl 22:20 redan, somna väll efter 5 minuter.. vet inte när fan ja gick o la mej så tidigt sist, men gött vare.. Liam vakna halv två, ville ha mat sen somna han om igen & sov till halv tio i morse.. Så nu har vi fått sova ut allihopa.. Åh så mysigt det var att få mysa med han i söndas.. min skatt, mitt liv, mitt allt är han <3<3

Idag har vi inte alls gjort mycket, vart ute på låååångpromenad, vart på maxi o handlat lite smått o gott :) Annars har vi inte alls gjort någe speciellt.. Har skickat in en ansökan ang personlig assistent iaf :) Hoppas ja får jobbet :D:D;D För såna fall spar ja mina mamma dagar & Timmy spar sina pappadagar, så vi förlorar inget på det, vi tjänar på det :D ja jobbar, timmy är hemma med liam!! Great great!! Håll tummarna för mej, ni som läser!!

Imöra ska ja träffa linda på stan, ska väll ta en fika, sen ska ja till banken o föra över pengar, sen till Mvc o prata om p-piller... Får la se vad vi kommer fram till..

O så kanske Ida kommer nån dag till veckan o hälsar på, sist ja träffa henne var nog när ja bodde nere i gbg & då var ja inte tillsammans med Timmy, så det är asså över 1,5 årsen vi sågs.. Herregud vart tar tuden vägen :S

O så blir det bingokväll med tjejerna på tis eller ons... Fan så skojj, har inte spelat bingo på skit länge!! Me <3 bingo
Sikken kärring ja är ;)

Ne nu ska ja sova snart.. ha de gött

Byeeeeeeeeeeeee

Kommentarer
Postat av: linda

Hej hej ja d va roligt hehe =) jo det gör det men snacka om tempo ka ju säga att jag är lite nervös om man kommer hinna med allt fy fasiken hehe hoppas hoppas att du får jobbrt=) håller tummarna kram på dig

2009-01-26 @ 23:07:13
URL: http://lindasyren.blogg.se/
Postat av: Camilla

Tack :) Han är född 22 mars, snart 1 år. Din sötnos då?

2009-01-26 @ 23:54:04
URL: http://camilla2008.blogg.se/
Postat av: beetty

Heeelluuu gumma =)

Ja bloggtorka igen :P.. som vanligt med mig nuförtiden! Bra att ni hade de bra i helgen, ja haha, man mår ju som fan efter en dag med dricka ;).. men tur det inte är lika ofta nuförtiden va :P.. hur har de gått me priv medel & så föresten? Pusssar!

2009-01-27 @ 12:54:35
URL: http://freshing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0