gymkort :D

Yesyes nu har man tatt fingrarna ur röven o vart ner o fixa gymkort :) har även beställt träningskläder så dom kommer väll på tisda :) Fan så gött det känns att få börja träna :D O så ska ja börja sola 1-2 ggr i veckan oxå!! Jihaaa..

Vad har man gjort idag då? Dagen började med en sovmorgon för mej, fast aa sov bara en timma längre än dom andra för då tyckte paxie att det var dags för mej att gå upp, hon hoppa upp i sängen o slicka mej i ansiktet, kanske inte det mysigaste uppvaknande men fan hon ville bara vara go :D sötisen.. Sen käka vi frukost, grejja lite o lekte en massa med liam *love* sen drog vi o hämta camilla, åkte då o fixa gymkortet, sen vidare hem till camilla, där tog ja mej faktiskt en öl, o fan va gött det var!! Stanna så camilla fick duscha, satt o snacka lite med zäta o micke.. Trevligt trevligt..Sen drog vi hem & Camilla var med.: Bjöda på kyckling o potatisgratäng *Gött* Sen kolla vi på jiddra inte med zohan, haha så fucking jävla bra :) Käka chips o bara mådde.. Även fast ja ska börja träna så ska jag att unna mej lite gött ibland :) Hur ska ja annars överleva.. höhö
Sen drog hon hem. sen satte jag mej här, ringde brorsan en sväng, diskutera lite saker o så.. Och jag hoppas allt löser sej.. Och nu ska ja sova snart..

Min stora kille blir 6 månader idag <3<3 Har knäppt lite kort idag, kommer imöra på bilddagboken & kanske nått här :)

Och hoppas på att Thina o Jonas ploppar ut bebis snart, lr ja de kan ju vänta till början av februri :) Så fort vi får höra att bebis kommit, så inplaneras det en gävleresa & det ser jag fram i mot :) Nu var det att länge sen vi var där.... :(

Detta var allt för idag...
Sov gött.. Byeeee

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hon blev 16 månader häromdagen, så hon är i en go ålder. =0) Jodå vi hade en bra dag igår.



Okej, då hann du med lite igår. Nice att träna, då känner man iaf att man gör nåt vettigt, haha. =0P Såg ni nån bra film då?



Får se vad vi hittar på idag... Jag funderade på att kanske gå till mina föräldrar senare och hälsa på. Lär ju ta över 1h iaf då det är en bra bit... :S Annars vet jag inte.

2009-01-17 @ 10:01:39
URL: http://thecharmedone.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Men hallå.. tränar man inte bara för att få äta godis?? =) Kul att du hitta min blogg.. =)

2009-01-17 @ 10:38:58
URL: http://luckybec.blogspot.se
Postat av: Lisa

Får se om jag går till mina föräldrar... Mår inte så jättebra. Har blivit väldigt förkyld och ont i kroppen i massor.



Du får njuta av att vara barnledig en stund, göra sånt som du kanske inte riktigt hinner med annars när du har lillkillen hemma. ;0)



Du måste bli bättre på att fylla i din bloggadress tycker jag, för det är drygt för mig att hela tiden leta efter din bloggadress i ett gammalt inlägg... Så lite skärpning tack. ;0) Hihi.



Kram!

2009-01-17 @ 13:49:44
URL: http://thecharmedone.blogg.se/
Postat av: Emma

jaa precis!

jag orkar inte hålla på å liksom, ta hand om Elias hela jävla tiden när Simon också kan vara hemma och göra det, jag håller för tillfället på att leta efter lägenhet men tyvärr är det svårt här i skövde >< kommer bli så jävla mycket bättre när man bor ensam och vet att man slipper diska hans disk och tvätta hans kläder, det kommer bli roligare att göra det för sig själv :)

2009-01-17 @ 14:11:07
URL: http://callmesuperman.blogspot.se
Postat av: Lisa

Tack, jag hoppas jag blir bra snabbt igen... Okej, skönt med bad och så. =0) Näe, det har säkert 8 v 10 senaste inläggen du har skrivit inte stått din bloggadress... :S Men jag har märkt, iaf hemma, att min adress och namn försvann så jag fick skriva i det igen innan jag kunde skicka kommentarer till folk!

2009-01-17 @ 15:48:04
URL: http://thecharmedone.blogg.se/
Postat av: Emelie

får tacka för den :) hihi ..Dags för träning nu. Ska med börja så fort jag blivit helt frisk..! Så blire stenhård träning :) Hoppas ni alla mår bra :)

kram Emelie

2009-01-17 @ 16:44:29
URL: http://brunettempan.blogg.se/
Postat av: Emma

jaa det e riktigt svårt att hitta en bra lägenhet, och när man har barn med så kan man ju inte ta vilken som helst helller...

Men killar är som dom är liksom, jag menar Simon kom hem kl halv 3 i natt han väckte mig inte ens och sa att han var hemma, det brukar han liksom göra... gud vad jag stör mig på han..

2009-01-17 @ 16:47:49
URL: http://callmesuperman.blogspot.se
Postat av: Emelie

Jo då är vi två är så himlans trött av mig fastän jag får sova, kanske sover för mkt :P Ne men det är nog mycket vädret med..

ja jag förstår det :)

Ja men det är bra med han än så länge :) Är med så känslig av mig men det tycker jag är bra att man är och vågar visa sina känslor :)



2009-01-17 @ 19:43:27
URL: http://brunettempan.blogg.se/
Postat av: Emma

nee der var det jag inte gjorde, och jag sa det till han att väck mig när du är hemma så jag vet det. men hepp, ingen som väckte mig.

hehe jaa jag skulle med vilja ha ett radhus med trädgård och så :)

2009-01-17 @ 19:54:32
URL: http://callmesuperman.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0