godnatt





Älskar min Liam mest!! Sötare & goare unge får man leta efter.. Puss på dej min lille groda..

Nu ska jag sova, dagen har vart rätt slapp.. Ingen träning, ingenting :( Bara tvättat lite, och göbben har möblerat om i vardasrummet, mot min vilja.. Men det får duga ett tag tills ja tröttnat.. Har även lekt massa med liam idag.. Han stod upp helt själv utan stöd förut, dock kanske bara i 3 sekunder. Men han är sååå duktig.. Han älskar även att gå när man håller honom i armarna/händerna :) Sötungen.. Jag blir stolt av minsta lilla han gör :D:D <3<3<3
Pappa & Sylvia har även vart här en sväng.. Imörn blir det att åka o kolla på Paxies hundvalpar, sen kolla hockey med Linda :) Annars under dagen blir det väll promenad o så kommer svärmor, Emma & Roger hit. Emma ska sova kvar till på Freda.. :) Skojj..

ne nu ska ja lägga mej brevid mina pojkar som sover o försöka somna själv :) Är rätt pigg nu juh när man fått sovmorgon, men somnar nog efter lite bök o knöl i sängen... haha

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha okej, det låter soft. =0P



En jag brukar prata med på msn började dilla om pizza, hamburgertallrik, m.m. så jag och sambon var ju tvungna att köpa mat, haha. Jag ville ha kebabtallrik med ris eftersom min mage inte mår så bra av fet mat, men har för mig att deras ris inte är nå gott, så då fick det bli korv och strips ändå...



Det är en fuktskada i vårat badrum på en vägg, så två killar kom nyss och håller på nu och knackar upp väggen. Hoppas det inte låter allt för mycket bara... Och att de blir klara fort. =0P



Jag hade ev tänkt blondera håret idag så jag kan färga det röda jag vill ha. Så det är bra att de kom nu på f.m. och jag hoppas att de inte behöver komma senare igen...



Ska du hitta på idag?



Kram!

2009-03-11 @ 09:31:21
URL: http://thecharmedone.blogg.se/
Postat av: Lisa

De lär nog komma tillbaka imorgon och grejja i badrummet, nu är det ett jättestort läskigt hål i väggen med en massa rör... Känns lite olustigt faktiskt att vara i badrummet. :S



Får se när jag fixar med blondering och färgning. Vill ju inte börja med sånt ifall de plötsligt ringer på dörren och jag står halvnaken typ med superkladdiga händer... hehe.



Jasså okej, ni har haft sol idag. =0)



Kram!

2009-03-11 @ 16:23:51
URL: http://thecharmedone.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Haha.. det ser ut som någon liten i din familj är mycket lik sin pappa.. =) stämmer det? Malte har fått krupp, och det kommer nog vara kvar varje gång han blir förkyld.. lyckligtvis varar det bara i en 2-3 dagar.. Men det är otäckt.. =(

2009-03-11 @ 22:29:23
URL: http://luckybec.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0