Sovmorgon :D

Jo men visst Färjestad vann  igen,  Brynäs förlora alltså IGEN! Moahahaha

Så nu ser det ut som så här : Match 3 : Brynäs-Fbk 0-4  -   Fbk- brynäs 3-0 i matcher!!

Nästa match: Onsdag 11/3 kl 19:00 i Löfbergs Lila Arena

Happ, igår kom man hem då efter en LÅNG tågresa, njöt av att vara hemma en stund innan vi gick ner till pappa för att kolla hockey :) Linda kom o joina oss oxå, kul att träffa henne igen!! Var ju ett tag sen nu.. Efter hockeyn gick jag hem ( Timmy gick hem efter första perioden & natta Liam, sen satt han bänkad framför sitt Tv-spel.. Förvånad lr vad? Neee ;) )
När jag kom hem satte jag mej här en stund, sen käka vi nudlar & efter det somna jag gått i min alldeles egna sköna säng :D Liam vakna 06:30 i morse som alla andra dagar så då fick han en flaska välling & lite gossedjur, han lekte en stund o sen somna han om ?? haha jag vart helt förvånad så då var det bara för mej att sova en stund till, vi vakna ca 08:30.. Och fan va skönt det var att få sova, nu känner jag mej utvilad.. Gött mos.. Vad händer idag då? ska se om det finns nån tvätt tid, för behöver tvätta upp kläderna eftersom dom luktar :P hahaha.. & sen hoppas jag på att det blir träning, för det har jag längtat efter nått grymt nu..

Ne skriver mer i kväll.. Ha de kalas.. byeeee

Bjuder på ett par bilder från gävle :) Resten kommer ut på bilddagboken nångång under dagen :)


Söta Chelsea


Söta kusinerna


Min finaste 



Kommentarer
Postat av: Lisa

Hoppas det går bra att träna. Söt bild den sista. =0)



Jag ska ta ett bad snart så fort vattnet är i, sen fixa nån lunch och så skulle jag behöva åka till posten och skicka ett paket och sen köpa smör på affären. Kan inte gå till kiosken här i mitt område då de bara har vanligt smör och inte mjölkfritt som jag måste ha. Så då måste jag ju ta mig till Hemköp. Får se hur det blir, då det dels snöar som sjutton och så mår jag inte helt bra... Hoppas huvudvärken och yrseln försvunnit om ett tag, inte kul att ge sig ut när man känner sig yrslig. Riktigt obehagligt eg... =0/



Kram!

2009-03-10 @ 11:47:14
URL: http://thecharmedone.blogg.se/
Postat av: Lisa

Okej, hoppas du haft en bra dag iaf, även om det inte blev någon träning för dig.



Jag ska väl hitta på nån mat snart, sen är det en del bra på tvn ikv. "Den rätte för Rosing", sen "Christine" och "Brothers & sisters", men det lär jag spela in, då det slutar ganska sent och så länge orkar inte jag vara uppe, haha... =0P



Kram!

2009-03-10 @ 18:49:46
URL: http://thecharmedone.blogg.se/
Postat av: Thina

Ja vi ska se hur dom andra blev så ska vi göra någon förstoring :D

2009-03-10 @ 21:34:02
URL: http://thinajonas.blogg.se/
Postat av: Linda

vilken goding!

2009-03-11 @ 13:54:20
URL: http://www.nogg.se/tussis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0