Tröttast

Mm det är jag det, är pisstrött o har ont i huvudet :(

Igår kom Thina & Chelsea hit ( Jonas var & träna ), dom fick lite presenter & så!! Satt här & diskutera ett tag sen for vi hem till dom i stället, Jonas kom la en stund efter oss..  Gud vilken mysig lägenhet & gud SÖT Chelsea är!! Vi kolla på andra avenyn o så var det nå mer program & bara hade det trevligt, käka popcorn & drack loka! Gött det! Ska hem till dom nån dag i helgen oxå, ska väll kika på nån film o äta gött!! Och jag ska gosa massa me lill tjejen.. hihi
Timmy fick köra för första gången i Gävle igår oxå, gick förvånansvärt bra ;) Men det kunde ju ha slutat illa då han skulle svänga.. Hahaha!! Ne men tack för en trevlig kväll :)

Idag har man inte gjort allt för mycket, gick med brorsan & de till Erikshjälpen ;) haha bara namnet låter roligt!! Var la där inne i 5 minuter sen gick vi igen.. Vi gick o handla mat till Liam o sen hem.. Annars har vi inte gjort ett piss.. Bara tagit det lugnt... Skulle ju har träffat Sanna & Karro, men fan är så trött så skulle aldrig palla att gå utanför denna dörr.. :( Var ganska pigg i förmiddas, men sen efter maten sa det bara pang o jag vart helt död! :(

Liams mage mår la inte som den ska, fiser fan KONSTANT, minsta lille rörelse så brakar det i röva på han.. Haha min lille fis då <3<3 Men eftersom han har så mycket gaser i magen så sover han ej som han ska på natten, känns som han skrikit & gråtit hela natten lååång!! Detta är nu andra natten han håller oss vaken!! Och ikväll har han skrikit typ konstant i 3 timmar, innan han ÄNTLIGEN somna.. Fan ja höll på o bli tokig o visste inte vart ja skulle ta vägen.. Fan hatar när han blir så ledsen.. Men efter drygt 3 långa timmar somna han i min famn framför tv:n.. SKÖNT....... Övertrötthet + gaser i magen, ingen bra kombination! Men har talat med BVC om hans gaser, så det kan bli så här när de har haft magsjuka & kan vara så i en vecka, eftersom tarmarna inte riktigt är som dom ska! Så är det inte bättre i morgon eftermidda eller nått så får jag gå & köpa droppar, för kan ju inte ha en ledsen bebis på kvällar/nätter!! Stackarn.. Har gett han lite massage med benen upp mot magen ikväll oxå så att det ska komma ut så mycket som möjligt!
Men nånting som är positivt är att han nu bajsar som han ska igen :) Utan laktulos! :D

Nog om liams o hans "skit " :P

Imöra ska vi hem till Pillan & hälsa på henne o barnen :D Ska bli skojj, hoppas jessica & Saga är där oxå :D Vill ju träffa dom oxå.. hihi
Annars har ja inte en aning om vad som sker, brorsan & Lea kanske skulle komma ner en sväng oxå :)

Och detta lååånga inlägg höll på o försvinna men det fanns som tur kvar i utkast.. Det tackar ja för :P Jädra timmy som bara står o skrattar när det försvinner oxå.. Men men som sagt det fanns kvar ;D

Ne nu ska jag gå o sova.. Har huvudvärk o är pisstrött!! Sov gött allesammans

I miss you von rehn & dej med Åsa

Kommentarer
Postat av: saramichellesmamma<3

ja de sger verkligen när magen inte funkar :S hoppas liams mage med blir bättre sanrt.. vilket radar apar de kan bli med deras magar då.. snygga gener ;)

2009-03-04 @ 23:00:33
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: Lisa

Kanske cylar till affären idag, tror sambon skulle hämta ut ett paket. Kan vi cykla tillsammans isf om han vill det. Nu håller jag på att tvätta för fullt... Är skittrött, blä. Och vrålhungrig, men har inte tid att äta innan jag måste ner strax och ta hand om tvätten... =0/



Hoppas du får en bra dag. =0)



Kram!

2009-03-05 @ 08:38:33
URL: http://thecharmedone.blogg.se/
Postat av: Lisa

Okej, hehe. =0)



Jo får se hur dagen blir, är så förbannat trött så jag knappt vet vad jag heter. Har fan ingen energi. :S Måste springa ner till tvättstugan snart igen, ett jäkla spring upp och ner...



Kram!

2009-03-05 @ 11:01:42
URL: http://thecharmedone.blogg.se/
Postat av: [ froidan - 2barnsmamma ]

Visst är dom :D

Fin blogg du med fått :)

2009-03-05 @ 14:27:40
URL: http://froidans.blogg.se/
Postat av: saramichellesmamma<3

ja tycker du ska komma in på msn nu....

2009-03-05 @ 20:02:07
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: saramichellesmamma<3

hha ja du ren jubel idiot.. finns folk till allt men att säga de inte är personen på legget liksom haha :S



haha säg so mde är det är du som vill se mig som fullas sitta o skratta hemma framfrö tvn hahaha

2009-03-05 @ 21:43:32
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: Elin

tack tack:D längesen jag hade tid att kika in här ser jag nu..fanns mkt att läsa:P du har renoverat bloggen också ser jag:)

2009-03-05 @ 22:02:55
URL: http://pumanan.blogg.se/
Postat av: Elin

Jaa de är klart, kul med lite nytt också! ;D

Jo med oss är allt fint, förkyling & dyrlikt har gett sig så de känns bara bra! Hur är de med er då?

2009-03-05 @ 22:28:40
URL: http://pumanan.blogg.se/
Postat av: Elin

Nej fy fan, magsjuka är INGE kul!!

2009-03-05 @ 22:48:32
URL: http://pumanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0