segt med bloggande ;P

Fan ja bloggar aldrig längre känns de som :S

Men men nu kommer det en uppdatering!

Fredag: Var vi på kalas hos Michelle som fyllde 1 år :) Var riktigt trevligt med god fika o gulligt folk :) På kvällen drog jag hem till Robban & Linn! Linn hjälpte mej att färga mitt hår så söt som hon är :) Sen vart det hem o inte göra så mycket mer än att ta det lugnt.. Men fy fan vilket jävla skit väder det var.. Vill aldrig mer ha sånt väder igen.,.


Lörda: Åkte till svärmor på morgonen, drog till Ikea för hon skulle ha en matstol till Liam + att hon köpte massa annat till honom där som han ska ha när han e där :) Sen vart det in på bolaget & gina tricot :) Sen lämna vi av dom & jag timmy åkte hem.. Vart o starta tidigt med alkoholen här hemma, spela hög musik o bara mådde gott.. Sen for vi till Linn & Robban, vart bjudna på sallad.. smaka gott det.. Vart o festa till ordentligt, vart nog lite väl mycket för en viss herre som vart tvär o vrång.. Så när vi kom upp till krogen ( varvet ) så fick han för sej att hem enda ut till strand... ja sket i han, för han skulle då inte förstöra min kväll haha.. När ja väll kom hem på natten så väcker ja timmy & då börjar han beklaga sej för att det var så kallt, men det var väll inte så konstigt då han sov med fönstret öppet ;) haha.. Och jag börja tvätta kl 3 på natten, men somna dock ifrån maskinen så vart att hänga det på morgonen!! haha..


Sönda: Pappa ringde o ville bjuda på mat, så det vart spagetti o köttfärsås :) Det var gott, sen gick jag o la mej på pappas sova, orka inte röra mej en milimeter för var helt slut i kroppen efter all dansande & alla drinkar/cider & vin..  Vart o kolla på skidor som jag egentligen hatar, men fan det var ju rätt skojj.. Vet inte riktigt va det heter men de sköt med nå gevär oxå haha.. Men men när vi tittat klart på det så drog vi till Karlstad, var in på Rusta en snabb sväng & sen åkte vi o hämta mitt lilla hjärta :) åhh vad jag hade saknat honom! Var hos svärmor ett par timmar, fikade o hade det mysigt!! Sen for vi hem, & liam hade då ingen bra bil dag då han skrek sej i genom hela resan.. Stanna i väse för att se om det var för att han var hungrig men nej det var det inte... & nå speciellt varma kläder hade han inte på sej, tog av han allt så han hade bara sina "inne" kläder på sej.. Men nee ingenting var bra förens vi satte foten innanför dörren, då vart han tyst.. Hoppas det går bättre nästa gång, fan vart ju helt nervös att det var nått fel, att han hade ont nånstans o så.. men som sagt han vart jätte glad när vi kom hem så han hade nog hemlängtan! haha..


Idag: inget speciellt, städat o tvättat lite!! Pappa & sylvia var här o fika, bjöd dom på nybakta kladdmuffins.. Smaka lika bra som vanligt.. Imöra blir det ner till bvc o väga Liam.. Torsda blir det att vara barnvakt! Annars vet ja inte alls vad som händer i veckan.. Det märks..

Ne nu ska jag grejja med annat.. Hade så bra.. byeeeee

I love you <3<3



Den finaste är redo för att åka hem till farmor :) Åh kan inte beskriva i ord hur mycket jag älskar dej Liam .. Du är det bästa som nånsin hänt mej <3<3<3<3 puss på dej min going <3


Kommentarer
Postat av: saramichellesmamma<3

Då får ni trilla in hos oss efter bvc o äta tårta innan den kastas...

2009-03-30 @ 21:15:01
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: Madde

Ja haha då hade vi samma sak för oss då i lördags.partajande utav bara faaan.. Som du sa man märker ju att kroppen inte e lika van längre eftersom det inte blir lika ofta haha.. Vad blev det för färg då? en bild tycker jag allt att de e värt..:)

2009-03-30 @ 22:28:09
URL: http://missmadeleine.blogg.se/
Postat av: Madde

Sicken liten goding : )

2009-03-30 @ 22:29:29
URL: http://missmadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0