8 månader

Kanske dags för en uppdatering :)

Söndan kom det inga besök :( Men vi drog upp till C & M o fika.. det var trevligt... Sen hem till pappa & kolla på Rallybrudar :)


Måndags så var det dags för Bvc, han väger nu 7225 & är 70,6 lång.. Efter det så kom Sara,jimmy & michelle & mötte oss!! Jag,sara & barnvagnarna tog en promenad till Maxi, sen hem till dom :) Vi fikade, kika lite på facebook o snacka skit medans barnen satt fint på golvet o lekte! :D Sen efter ett par timmar drog vi hemmåt, kirra käk o så.. Annars hände det väll inte så mycket vad ja kan minnas nu iaf ;)

Tisdags tog vi en promenad i det härliga vädret.. Gick till lekparken så Liam skulle få gunga för första gången.. Han tyckte nog att det var lite kul för ett par leenden kom det, men han hajja nog inte riktigt vad det var som hände :) men men gunga blir det fler ggr, tillslut så uppskattas det nog :D Sen fick han gunga på en häst o så åkte han på en mc.. Hahaha ja satte mej oxå på mc:n o hela ja tippa bakåt med Liam framför mej.. haha men vi nudda aldrig marken, så ja fick glatt kliva av o låta liam ha roligt på egen hand :) haha.. Nog är dom inte gjorda för vuxna.. ;) Sen vart det hem o göra mat, gjorde köttfärslimpa för första gången.. Förvåna mej själv, för fan va god den vart!! Jag har nog ärvt mammas matlagnings gener ;) haha... Skulle ha gått ner till Åsa men fan det blåste ju storm så det vart inget, men sen lite senare kom Linda.. Vi baka kladdmuffins som vi mumsa på, o drack en kopp kaffe till.. Hon hjälpte mej med en sak på datorn o så, thanks!! Haha fy fan va ja hade skojj igår kväll... moahaha... ni som vet, säg inget!!!!!! Sen körde timmy hem Linda o jag natta prinsen..

I morse vart det en promenad ner till stan, mötte Camilla för att sedan gå o träna.. Fan va gött det är asså!! Efter det drog vi till Coop... Sen drog hon hem & jag drog hem till Åsa.. Satt o snacka, kolla datorn, käka varma mackor o bara hade det trevligt.. Sen tog jag mej en promenad hem igen.. Timmy o Liam kom o mötte mej efter vägen, så ja skicka över ryggsäcken på timmy för fan va varmt det har vart idag & med en varm jacka + en ryggsäck o solen i ryggen så kan ni nog tänka er hur varmt det blidde.. Blir o köpa sej en vårjacka snart iaf..  När vi kom hem så myste jag lite med Liam, men han tröttnar ju så snabbt o blir rastlös, så vart mer lek än mys.. Sen gjorde ja lövbiffsgryta & ris. Mumms!! Sen har vi inte alls gjort mycket, försökt o få liam att sova ett bra tag.. Han har fått sån trälig hosta, låter inget vidare.. så har stapplat upp hans säng med böcker så det underlättar lite för honom.. Snorig är han oxå.. Min lille prins är förkyld :( Men peppa peppa, han är endå någolunda pigg & äter bra :D Annars har ja kollat på Diagnos Okänd o bara tatt det lugnt.. Nu nördar ja som vanligt..

Kommande dagarna så händer det en del, imörn blir det att stor handla i kd, sen stannar ja kvar för ska träffa syster ryster & umgås med henne.. :) På freda ska vi till svärfar på middag, sen kga o shoppa lära gåvagn till Liam..Sen på kvällen ska ja på middag med Åsa & Linda hos Marina!! Kommer bli en speciell middag, eftersom hon är ju inte vem som helst.. Och säkert inte vem som helst som får komma hem till henne på middag. Jag, Linda o Åsa rockar.. haha
På lörda blir det träning, sen bolaget o affären.. på eftermiddan blir det tacos,hockey & cider med camilla O linda :) Skojj skojj.. Sönda blir det ** *** ***** :) kan inte skriva ut det eftersom ja vet inte om denne läser min blogg, men avslöjar på sönda :)

Ne nu får det fan räcka för denna gång... Ha de gött byeeeee

Btw.. Liam vart hela 8 månader i måndas.. Snart har han vart ute lika länge som han låg i min tjockis mage.. haha





Kommentarer
Postat av: Malin- hockeyfruga

oja.. får passa på att njuta..hoppas de håller i sig! ah jäklar alltså, håller tummarna! ;P haha mm..gjorde nog de!! ;D bara nån dag är för lång väntan haha!! hihi okey, ska suga på karamellen som man säger haha ;D vilken sötis Liam är!!

2009-03-18 @ 22:38:04
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: Kicki

Grattis till Liam :)

2009-03-18 @ 23:37:02
URL: http://kicki.webblogg.se/
Postat av: Lisa

Sonen är inte så lite längre. ;0) Hehe.



Tack, ja det vore trevligt med inkomst faktiskt. Kunna betala min del av alla räkningar, få köpa saker, m.m.



Igår höll jag på med håret halva dagen/kvällen... Efter 2 omgångar av blondering och 3 omgångar av färgning så orkade jag inte mer, haha... =0P Får se om det får vara så här nu, ska lägga ut bilder när jag orkar i min blogg...



Annars såg jag en del på tv igår, satt lite vid datorn, umgicks lite med sambon, m.m.



Kram!

2009-03-19 @ 08:31:13
URL: http://thecharmedone.blogg.se/
Postat av: Kicki

har du hittat nån sån där hylla till tvättmaskinen? annars kan jag berätta att jag sett på expert, men de kosta 790kr :O Kram

2009-03-20 @ 08:39:00
URL: http://kicki.webblogg.se/
Postat av: tess

Såååååå söööt han är liam riktig tuffing..

Vet du vad ni skulle ha köt en body eller en tröja där de står tuff men söt ändå.

de hade passat honom massor. =)

2009-03-21 @ 22:43:01
URL: http://cutetess.blogg.se/
Postat av: Madde

Sicken liten sötis du har : )

2009-03-23 @ 00:40:25
URL: http://missmadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0