Slutspel :)

Slutspelet börja idag, hur underbart är inte det då? :) Och det börja ju jädrigt bra må ja säga då  brynäs förlora! Andra raka segern här i gävle för fbk!! Sånt stärker självförtroendet för dom & för oss supportrar :)

Så här ser det ut just nu: Match 1. Brynäs-Fbk 0-2     Fbk-brynäs 1-0 i matcher 3 matcher kvar att vinna för fbk så är vi vidare ;) YEAH

Nästa match : Lördag 7/3 färjestad-brynäs, löfbergslila arena! Jag tippar på 5-2 ;) Hoppas rhodin & vallin är tillbaka oxå tills dess!!


Idag har man vart upp till Pillan & hälsa på :) Träffa hennes sötnosar o så var det en massa annat folk där oxå som t.ex Forsling,Jimmie,Jessika & hennes sötnos Saga,Elle. Dupbror,Annette & sen kom Marcus, & stefan o hans kärring :) O så var det en till tjej men vette fan va hon heter :P Hade det trevligt med kaffe o massa prat!! Sen drog vi hem till mor igen o käka mat, lekte med Liam litte innan det var natten för han, han somna i tid men vakna efter halv timma, lagomt till hockeyn börja ;) Så han har vart med o hejjat på färjestad, o självklart vann dom ;) hihi

Annars har de inte hänt så mycket, förutom att brorsan & Lea var här i förmiddas... Han hade bakat bullar som han tog med o dom var jätte goda.. :)

Ne nu ska jag kolla bilddagboken o sen sova.. Imörn ska vi hem till J & T & deras lilla Chelsea :) Trevligt!!

Sov gött.. byeee

Kommentarer
Postat av: saramichellesmamma<3

kooom hem nuuuuuuu,,



Mys riktigt mycket med gobiten imorn.. Michelel pussar till liam :D

2009-03-05 @ 23:10:52
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: Elin

Mm jag klarade mig inte bra kan jag säga :S jag låg ner hela dagen med Thea på min mage, förutom när jag spydde såklart.. och när hon skulle ammas eller bytas på fick jag sitta med spy hink samtidigt! Trodde fasen att jag skulle DÖ och jag hoppas att det dröjer bra länge innan jag får den skiten igen!!!

2009-03-05 @ 23:23:06
URL: http://pumanan.blogg.se/
Postat av: Lisa

Gårdagen var helt okej... =0)



Hitta på idag då?



Kram!

2009-03-06 @ 09:58:17
URL: http://thecharmedone.blogg.se/
Postat av: therese

Härligt att ni är friska nu låter toppen..

Attans att de var inte du som satt in besök mätaren..

är medlem där men får inte dit den på min blogg rätt segt allt.

hade vart skoj att ha en sådan jag också.

Åå de blev ingen fråga fån dig men så är de i bland. hehe.

men frågerna å svaren finns i min blogg. =)

hoppas att ni har en toppen fredags kväll..

Kramar...

2009-03-06 @ 18:24:08
URL: http://cutetess.blogg.se/
Postat av: Lisa

Okej, hoppas du haft det bra igår och idag. =0)



Min fredag var väl helt okej... Idag har jag spelat Sims 2, badat/duschat, träffat syrran på stan när hon kom med tåget från Ö-bro vid kl. 14, käkade mat och gick lite i affärer. Sen strax efter kl. 16 så gick hon till en kompis som hade kalas, då gick jag och köpte thaimat till mig och sambon och sen cyklade jag hem. Har bara degat sen jag kom hem, är så trött så jag skulle kunna somna, fy. :S



Väntar på att klockan ska bli 20 så jag får se andra chansen i melodifestivalen. =0P



Kram!

2009-03-07 @ 18:02:51
URL: http://thecharmedone.blogg.se/
Postat av: Lisa

Japp, och jag har en ny favorit; kyckling i kokosmjölk, lime & chili med ris. Mumma. =0D



Okej, låter soft. =0)



Händer ikväll då? Själv har jag sett på lite inspelat nyss och snart är det ju slager, woho. =0P



Kram!

2009-03-07 @ 19:51:26
URL: http://thecharmedone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0