VUL

Idag fick Liam gå till dagis & han vart överlycklig när vi kom dit :D Han har ju fått vart hemma en vecka eftersom han fick den dumma ögoninflammationen :( Men men nu är det borta iaf!!

När jag hämtat liam på dagis så begav vi oss till Karlskoga för jag skulle på VUL! Fick se det lilla grynet & ett litet hjärta som slog så fint, vart även framflyttad 3 dagar :D Inte mej i mot,  3 dagar närmare Bf ;) haha!!
Så idag är jag 7+3, visst det går frammåt men jävligt sakta!! Åsa följde med så hon fick passa Liam medans vi var in :D tack för hjälpen..

Annars idag har vi inte gjort så mkt... Sitter nu o väntar på att ugly betty & DH :D

Är as sugen på en kebabrulle & även chips me dipp, men då säger timmy: du vet hur sugen du blir på nå gött på helgerna så är det inte bättre o vänta tills dess? Och han har så rätt, i stället för att ja ska moffa både idag & i helgen så kan jag ju lika gärna vänta till helgen, men då kanske jag inte ens är sugen längre!! Jobbigt o vara sugen på nått & veta att man endå inte kommre få det.. men ja överlever iaf...

Imörn ska jag & Liam ta en promenad hem till Camilla & hälsa på :) Sen efter det så ska vi ner till Linda för att sedan gå hem till Sara :D:D har lovats gott fikabröd hos sara, det ser jag mest fram i mot ;) haha!!! neerå ska bli skojj o träffa dom :)

Har inte så mkt mer att skriva :) kan bjuda på 1 kort på min tjocka mage som inte är tjock pga bebis snarare mat, men jag ser skillnad på dom iaf :D Ni behöver ju inte titta på bristningarna!!


Kommentarer
Postat av: Karin - Mamma till Emil och Liam

Gullig bebismage! :) man tycker alltid tiden går sakta när man är gravid, fast när man har barn sedan tidigare går det fortare, tyckte jag i alla fall :) Helgen har varit helt OK, fast vi har inte gjort nått särksilt faktist. Det var så hektiskt förra veckan så helgen fick vara lugn. Hade ni en trevlig helg?

2009-11-03 @ 20:30:24
URL: http://karinjohannakarlsson.blogg.se/
Postat av: Karin - Mamma till Emil och Liam

Åh, jag skäms nästan för att skriva min storlek på mammakläderna. Jag var STOR när jag var gravid, typ 100 kg. Så de är i storlekarna 44-46, en del i stl. M. Du får gärna titta på dem om du vill :) Chokladen är jätte god. den smakar typ pepparkaka nått. Lite weird smak, men ändå god :)

2009-11-03 @ 22:22:55
URL: http://karinjohannakarlsson.blogg.se/
Postat av: marie

liten bebis kula myyys:D

2009-11-04 @ 18:19:37
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: Karin - Mamma till Emil och Liam

Ja, då blir nog 44 lite väl stort, de flesta kläderna är rätt stora. Jag var MEGA stor när jag var gravid :) Du får gärna komma och kolla på kläderna. Vart bor ni? Jag bor på västerlånggatan inne i stan. Ja, urk vilket väder det var idag! Kallt och blåsigt, brrr...

2009-11-04 @ 20:31:41
URL: http://karinjohannakarlsson.blogg.se/
Postat av: marie

Ja det förstår jag. att få börja känna rörelser och tillslut sparkar utav den lille där inne. helt plötsligt blir allt så otroligt mycket mer verkligt då!! hoppas ni alla mår bra! är du fortfarande trött?

2009-11-04 @ 22:56:34
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: Karin - Mamma till Emil och Liam

Ni får gärna komma! Söndag passar mig bäst :) Kan ni/du då? De är okej att du betalar när du fått pengar, om du hittar nått. De mesta är säkert för stort för dig :)

2009-11-05 @ 22:28:43
URL: http://karinjohannakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0