inskrivning!

Japp idag har man vart på inskrivning :D:D Äntligen, känns som jag väntat på det aslänge men nu när väl dagen var inne så känns det som det gått rätt fort endå!! Fick nog ordning på allt som skulle fixas, fick även ta blodtryck o nånting mer och som förväntat såg allt bra ut :D Det bästa av allt är att när jag skrev in mej med liam så vägde jag 69 kg & nu med denna bebis så väger jag 64! Så man kan ju säga att jag har några kilo tillgodo ;) haha!!
Dock har jag redan gått upp från 62,8 (vikten samma dag som jag plussade) till 64,2 :(

Men nu känns det som en evighet till ultraljudet men förhoppningsvis ska det gå fort dit, händer ju en hel del framöver så lite fort bör ju tiden gå!!

Är i v 11 (10+3) idag så tiden tickar på lite iaf :D

annars vad har hänt, fredas var jag på takida med camilla var skit skojj :) Käka god mat o så innan..
Lördas hade gubben fest för han fyllde 21 blöjår igår, liten min man!! <3<3 kom mkt folk & hade faktiskt roligare än förväntat.. :D Vissa stunder var visserligen tråkigare än andra, men det roliga övervinner :D Hade ju mina girls runt om mej!! Och självklart massa andra trevligt folk!! Men nästa gång det blir en fest här hemma så kan jag lova att jag inte ska vara gravid & defenetivt inte nykter.. ;) Tror faktiskt saker o ting blir snäpet roligare med alkohol i kroppen!! Kom på det efter denna kväll... :P Men men tur jag hade sara & jimmy iaf som joina mej i nykterklubben.. Dock fick nog harry en skada som lyder "skinhead skinhead looking for a fight".. Moahaha!


nee fan nu ska jag mysa ner mej i sängen o sussa.. Ha de gött allesammans

Svara på kommentarerna imörn....

 3 hetingar brevid varann ;) <3

 min vackra åsa som inte kan ställa upp på ett kort :( men lika fin är hon ju för det :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0