trist inlägg!!

Ja vad har man gjort denna vecka då?

Månda- Hade massa besök här hemma, varav en 4månaders bebis :D Satt o gosa massa med henne såå goo!! :D

Tisda-VUL, inte så mkt mer än det

Onsda- Skit tråkigt väder hela dagen, eftermiddan hämta vi linda & drog sedan till fam boberg/malmström.. Barnen lekte för första gången tillsammans, dom skratta o hade skojj! Annars har dom lekt men ej riktigt med varann om man säger, så det var skit skojj o se dom :D

Tors- Gjorde typ inte så mkt, var ute med liam, sen handla vi, annars gjorde vi inte så mkt!! Åsa & Micke var här en sväng på besök :)

Fre- Ska ner till stan efter liam är klar på dagis, ska lämna in papper till kommun så jag får mitt anställningsbevis nångång!! :) Sen ska vi till järnvägsparken så liam får leka av sej lite, o så ska vi möta camilla.. Hon ska sitta barnvakt här hemma nåra timmar ikväll då vi är bort bjudna på middag! :D

Lörda: Känns som jag har en del planerat men just nu står det still i huvudet! :P Men en sak vet jag, att det blir en kebab rulle & sen en egen skål med dipp ;) haha!

Sönda: ska vi fira farsdag med lite tårta hos pappas tant :) Ska bli gottit, sen ska jag iväg o kolla på lite mammakläder! :)



Sitter här o väntar på att klockan ska gå så jag får ett sms eller ett samtal som säger mej om det är en N lr inte ;) Som jag tror att det är! hihi

nee om man skulle ta o göra ordning sej lite, har sett ut som ett spöke hela veckan nästan, men jag är så trött så jag finner ingen ork till o sminka mej eller nått! Otroligt trött på min hårfärg är jag oxå så ska ta o färga håret snart nån dag, åsa ska även fixa min naglar :D Nice!

Skit trist inlägg jag vet, men ett inlägg iaf ;) Byeeeee




Kommentarer
Postat av: ThinaJonasBlirChelsea

Guuuud så stor han är!!!!



2009-11-06 @ 10:33:34
URL: http://thinajonas.blogg.se/
Postat av: marie

samma här har verkligen ingen lust att göra mig i ordning så det blir mysbrallor för hela slanten! Undra vem du väntar mess från;)

2009-11-06 @ 15:07:00
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0