trött o mätt

Nu ligger man här på soffan mätt & väldigt trött, vart ganska akut hungrig så fick bli köttbullar o makaroner!! Inte direkt min favvo mat men det gick ner iaf :) Hade egentligen tänkt o vänta med o äta mat tills i eftermidda då jag ska göra kyckling, ris & currysås.. men är nog hungrig tills dess igen så nog ska jag orka äta det med :D

Har tvättat nu på morgonkvisten oxå, o sen hämtat liam på dagis! Nu sover han & jag ska nog göra detsamma snart.. Ska nog baka lite kladdmuffins oxå tror jag, är så sugen på det :) 

Annars idag händer det nog inget speciellt, är ju såå himla trist väder :( men eventuellt blir det en tur ner till Linda senare!
Varför kan det inte bara komma ytterst lite snö & en bauta sol o en massa kvittrande fåglar i stället så man blir lite piggare & gladare !??!

Imörn blir det att vaccinera liam.. O ta en heldag med sara & michelle!! :) Det gillar vi!

ne har väll inte så mkt mer än detta nu!! på återseende! Byee



Solstrålen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0