ledsen i ögat!!!

Haha nu sitter jag här o skrattar åt mej själv för mej själv!!

Har aldrig någonsin gråtit över att få mens, men det gjorde jag tamefan i morse, inte lite heller... Samtidigt som jag skulle fixa liam inför dagis så sprang ja runt o snyfta & hade mej!! Han börja nog undra vad ja höll på mej..

Så det var ingen bebis i magen som jag trott, spela upp mej själv för mkt... Inte bara därför jag blev ledsen utan finns nånting mer som jag ej tänker skriva ut här! Men ah herregud, men nu känns allt mkt bättre & det kommer bli ännu bättre.. men som sagt nu kan jag skratta åt mej själv!!

Från det ena till det andra så blir liam 14 månader idag.. stora grabben!! <3

Vad har man gjort mer än o bölat då, vart i kga med sara o pappa, sen hem & hämta liam, delade en pizza med camilla, efter det vart på stan med Åsa, mata fåglar, hon fixade ärenden & jag fick veta värsta tuffa saken :) woohoo!! Sen hem & laga mat & dona! Emelie o Ola har även vart här.. ah hinns med mkt om dagarna! :)

Nu är ja aptrött iaf.. så ska snart sova... bara glysa lite mer på nätet!

ha de göttt

& lycka till Linda :D:D:D hörs på sönda!!!

byeeeee

Kommentarer
Postat av: marie

usch den där besvikelsen är så jobbig!

Stort grattis sötnosen<3

2009-09-17 @ 19:32:15
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: Ankie Kjellberg



Fin blogg!



--- * ---



Gillar du unika och romantiska smycken?

Vill du bära smycken som ingen annan har?



Besök kronjuveler.se - smyckestillverkning

i egen design med prinsesstema.



Skriv gärna något i min gästbok - då blir

jag extra glad!



Välkommen!..:-)



--- * ---

2009-09-19 @ 12:02:57
URL: http://www.kronjuveler.se
Postat av: elle

låter som du har fullt upp om dagarna :) men det är väl så det ska vara hehe. Hoppas allt är bra med dig och familjen din. Ha det bra

2009-09-20 @ 21:54:40
URL: http://lillenlindstrom.blogg.se/
Postat av: Emelie Elises mamma

Blir allt din tur snart snart ska du se...! du får gå på myterna som gör det lättare att bli gravid ;)

2009-09-24 @ 15:16:48
URL: http://brunettempan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0