frukost!

godmorgon!

Nu sitter jag här o väntar på att timmy ska komma in från tvättstugan så vi kan käka frukost =)) Pappa håller på o tvättar så kasta in en maskin jag oxå så slipper det bli så mkt ikväll när vi ska tvätta ^^  Sen ska vi duscha o göra oss ordning för att sedan dra till Nora på påskmiddag hos timmys urgulliga farmor. Ska blir riktigt gott med Påskmat.. Ser fram i mot sillen, äggen, köttbullar oså finns de säkert nått mer smarrigt som faller mej i smaken!

När vi kommer hem från Nora vet jag inte alls vad vi ska göra, liam är inte på topp.. Hosta, snor & feber.. Så innan vi åker ska han få en supp så han håller sej något reko där borta! =)) Så antar de bara blir lugnt sen i eftermiddag, har ju lite tvätt som väntar mot kvällen oxå!


Igår var vi ju på Påskparad med fam Malmström/Boberg =)) var skit kul faktiskt, men nästa år kommer det nog uppskattas mer av barnen då dom är lite äldre osv.. När vi tröttnat på att stå i regn/snö vädret så gick vi hem till Boberg/malmström så barnen fick leka lite, efter ett tag när kl närma sej lunch så mötte vi upp timmy som sluta tidigt så vi drog o luncha.. Sen gick vi till en ny affär som öppnat, litet loppis kan man väll säga att det är som dock har öppet som en vanlig affär ;) Fyndade en tunika till mej själv, medans sara o jimmy gjorde flera fina fynd =))

Timmy jävel har ju tappat bort min bankomat kort så vi har ju inte skit mkt pengar att röra oss på heller just nu så då får man vara lite ekonomisk.. De som e lite positivt är ju att vi spar ju på pengarna ^^ haha!! men han säger jämt till mej att jag är en slarva som ej kan hålla ordning på mina saker, men jag har då aldrig tappat bort mitt bankomatkort iaf.. Så där fick han !! ;) <3


Nee fan frukosten dukar inte fram sej själv så ska ta tag i det.. Ha en bra långfreda allesammans =))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0