Jovars!!

Aaa fan händer inte så mkt här som ni märker..  men har ingen fantasi lr ork till bloggen egentligen, samtidigt som jag får lite träligt samvete när jag inte skriver!

Ajja men nu skriver jag iaf =) Vad har jag gjort i veckan då, tar dag för dag!!


Måndag: Åkte till karlskoga med Linda, gick runt på stan o strosa.. Vart en lunch & fika, sen vart de dags o bege sej till sjukan där jag skulle få ett godkännande till vaginal förlossning.. O inte var de nått problem, dock kunde hon lika gärna sagt de på telen så hade jag spart lite tid.. eftersom jag hade tid 14:30 & kom in 15:10, samtalet tog max 7 min, om inte jag hade frågat en del saker dock men det gjorde jag endast för att känna att jag fick ut nått av dom där extra 40 minutrarna som jag väntat! Fick då rådet om glidmedel som jag skrev i det tidigare inlägget, knappt så jag kunde hålla mej för skratt där inne.. ^^
Sen begav vi oss ner till stan igen för yttligare en fika, sedan kom pappa & hämta oss!!
Kommer ärligt talat inte ihåg vad jag gjorde sen, umgicks nog med grabbarn här hemma bara <3

Tisdag: Åkte ner till stan & tog en frukost med Sara & Liam, gick även runt på stan en del.. Sen hem till henne, läste hennes förlossning journal men stod inte så mkt då allt gick så fort men det var skojj o läsa den endå :D
Sen kom timmy o hämta mej o hjärtat, for till karlskoga för idag var de Liams tur att träffa läkarn.. Där gick det bra, lämna blodprov osv.. Sen fick vi strikt förbud ang mjölkprodukter så nu ska vi kolla ifall det är mjölkproteinet som han är allergisk mot! Ska hålla på en månad till en början för o se hur han & magen reagerar.. Och detta kan höra ihop med hans taskiga nattsömn.. Nån enstaka gång sover han hela natten men för det mesta vaknar han o är missnöjd =(( Efter besöket hos doktorn drog vi & käka, sen gick vi på stan så liam fick sova lite, sen ringde pappa o sa att vi kunde hämta han så då gjorde vi det, handla även hem lite från willys!! När vi kom hem fixa vi mat o allt de vanliga!!

Onsda: Grabben var på dagis, sen tog vi oss en promenad ner tills stan.. Mötte upp sara, michelle, alex & Linda! Tog en lunch sen gick vi runt lite på stan & bort till coop!! sen gick jag o liam med sara o barnen hem en stund innan pappa kom o hämta oss.. Väl hemma fixade jag käk, sen drog jag & linda ner o mötte Sara.. Var hem till åsa på loppis, nog de bästa loppiset jag vart på ;) haha!! Fyndade ett par stövlar, 3 kofter lr vad man ska kalla det, 2 linnen, 1 tröja, 2 ljuslykor m.m =) Tack för ett trevligt loppis o ett trevligt umgänge =)
Sen for jag hem o kolla på andra avenyn, träligt att de bara är 2 avsnitt kvar =/ Men men!!
Efter de vart de inte många knop gjorda!!

Idag: har jag bara vart hemma o slappat.. liam hade ingen bra natt, vakna titt som tätt o vara allmänt missnöjd... grät grät grät =( Så är jävligt sleten så idag ska jag sova tidigt =) Linda var här en sväng oxå, sen har jag handlat lite oxå!! Tar lite längre tid nu när man ska stå o läsa på sakerna vad som innhåller mjölktjosan osv...

Nee fan nu fick jag ont i huvvet, känner mej alldeles kallsvettig o mår lite illa.. beror nog på tröttheten samt att jag verklige behöver mej ett par glasögon, men det är ju så jävla dyrt!!! Men en vacker dag ska jag ta mej råd..

Nu får jag lov o sluta skriva.. ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Jessica 20 & Gravid

Hehe man får vara det då man är gravid och har en till hemma :) så jag förstår dig! Ville bara kolla läget :)

Jodå jag mår bra han trycker på så jag måste kissa hela tiden men de kommer inte mycket även så jag känner mig nödig men sama sak då en fis så är det släppt haha!! Mer än du kanske ville veta..

Neej nu börjar det närma sig på allvar. Eller ja han kan ju komma när osm helst :) det går ju så fort!!

Kram

2010-04-22 @ 22:20:19
URL: http://wahlqvist.blogg.se/
Postat av: Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

fullspäckat!



sv: ja det är ingen fara... med oss är allt toppen med er då ? :)



åhh tack tack söta du :)

2010-04-22 @ 23:47:59
URL: http://shiiitonge.blogg.se/
Postat av: carina

Fick oxå vänta 40-50 minuter när jag skulle träffa läkaren på Spec.MVC. Ska dit igen den 3:e ..Får se hur länge man får vänta då...

2010-04-23 @ 07:40:51
URL: http://misssericsson.blogg.se/
Postat av: carina

Ska tillbaka dit för att prata lite om förlossningen och så ska hon kolla om jag kan föda normalt! Gick sönder en hel del när vi fick grabben och är rädd för att gå sönder lika mycket igen. Jag VILL föda normalt så det ska säkert gå bra!

2010-04-23 @ 08:30:59
URL: http://misssericsson.blogg.se/
Postat av: Jessica 20 & Gravid

Haha jaa precis!! Men dem ligger ju och trycker på så får man ont i magen om man inte skulle fisa.. haha!



Hum, jag ska tillbax till BM den 3 Maj. Hon har tyckt allt ser så bra ut så behöll mig på var tredje vecka.. Men jag hoppas de blir mitt sista!! Sen får han kika ut.. Man blir å otålig så här mot slutet.. sen går jag väl över tiden istället.. haha! Men han har legat fixerad några veckor nu men hoppet på att de skulle tyda på att han kommer tidigare börjar överge mig.. :) Han kommer när han kommer, men de är svårt att gilla just de, att han bestämmer och inte vi!



Kram

2010-04-23 @ 11:13:11
URL: http://wahlqvist.blogg.se/
Postat av: carina

Gick sönder för att grabbens hjärtljud gick ner och när jag skulle krysta ut honom slängde sig en sköterska över magen på mig.



Helgen blir lugn. Har inte planerat ett dugg i helgen. Blir att hitta på nåt med min son.

Vad har du/ni för planer?

2010-04-23 @ 16:13:18
URL: http://misssericsson.blogg.se/
Postat av: Jessica 20 & Gravid

Jaa jag håller mina tummar och tår jag med. :) Man vill ju se hur han ser ut nu :)

Kram

2010-04-23 @ 19:01:40
URL: http://wahlqvist.blogg.se/
Postat av: Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

hmm jag vet faktist inte, ikea tror ja. sen blir det grillning med familjen imorgon och lite så, händer hos er då ?

kram

2010-04-23 @ 22:08:34
URL: http://shiiitonge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0