TRÖTTTTTTTTT


Igår var en helt underbar dag, spenderades med min älskade trotsiga son, michelle, alex & sara =) var till coachen o fick en liten underskrift, satt även snacka allt från bajsblöja till väder! Sen drog vi vidare, sara till barnläkarn & jag mötte upp linda för att sen gå och välja tapeter till nya lyan!! Efter de mata jag liam o fick han sova.. Sen kom sara så vi luncha, gick även o strosa runt på marknaden.. Köpte endast marknadsnougat ^^ men såå gött! Efter rundvandringen så hämta vi michelle, så då gick vi o käka glass & efter de hem till sara m. fam! Satt ute o glassa i härliga solen.. =) När jag åkte hem hämta vi upp linda, in på coop o handla.. Hemma styrde jag upp lite tonfisksallad, sen vart de slappa! var som sagt en helt lovley day.. Somna mkt gott efter all friskluft!!!


Sjukt jävla trött är jag efter denna dag som bestod av arbete.. Kan la bero på att jag vart ute i stort sett hela dagen förutom en timma då de var lunch & min rast!! Cykla även dit & hem, hemvägen cykla jag i raketfart.. Haha fy fan!! Men min höft mår fan inge bra =// Men men... ska försöka stå ut maj månad med jobb då jag känner att jag pallar, sen säger jag "upp" mej lr vad man ska säga!

När vi hämtat liam från dagis så fixa vi käk, sen drog jag, pappa & sara till maxi för att handla! Dom har ju öppnat tillfälliga maxi nu :D:D:D Ååhh sån känsla det var att gå där inne, helt obeskrivligt.. haha!! Skönt att dom e tillbaka.. Byebye coop.. ^^

O nu håller jag på o tvättar.. ska sova tidigt ikväll, helst nu men går ej :(

Nee detta får duga.. have a good evning!!

Kommentarer
Postat av: carina

Själv tänkte jag vänta tills det är marken i karlskoga. Den 8:e Maj, men den dagen kanske man är å föder barn.. :)

Vi har INTE tagit reda på om det är en lillasyster eller lillebror. Det får bli en överraskning.. Visste inte med min son heller!

Ha en bra dag!

2010-04-16 @ 07:29:18
URL: http://misssericsson.blogg.se/
Postat av: ThinaJonasBlirChelsea

Hon har feber idag =(



Nää är inte så bra på det, men vet hur man får bild dit bara.



Men kika in på Designadinblogg eller nå sådant och se hur du kan göra =)

2010-04-16 @ 13:36:52
URL: http://thinajonas.blogg.se/
Postat av: Karin - Mamma till Emil och Liam

I början på maj blir jätte bra! Vi kan ju höras av när det närmar sig :)

2010-04-16 @ 20:58:18
URL: http://karinjohannakarlsson.blogg.se/
Postat av: ThinaJonasBlirChelsea

Jomen hon får i sig vätskor så de är skönt =) Mycket piggare är hon i kväll också. Ja vi har haft en riktig tur med henne för det är inte alls mycket hon varit sjuk i sitt liv =P =D

2010-04-16 @ 21:48:15
URL: http://thinajonas.blogg.se/
Postat av: Michelle&Alexanders mamma<3

ja precis hehe



ja alex får ta och bli lite gladare på kvällen haha ;) nej då han är go ändå fast han är bökis man är så ovan med en bökig bebis bara

2010-04-17 @ 22:12:48
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: Michelle&Alexanders mamma<3

Snart så är det dags att kläämma ut lillebror :D:D:D<3

2010-04-19 @ 21:30:07
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0