Karlstad

Japp har precis gjort mej & Noel klara för en tur till karlstad, eller ah noel blev klar för ett tag sen så nu sover han! Var inge roligt o kolla på mamma när hon kleta massa smink i ansiktet osv ;) Ska kolla efter ett par vinterskor tänkte jag, känns som de vore på tiden nu.. Här i sketna krillehöla har dom ju inte så stort utbud direkt ;/ Oså ska jag se om jag kanske kan komma över lite fler julklappar!

Om en vecka är det jul, och jag längtar.. Ska bli så mysigt :)

Fast vi tjuvstartar lite på söndag då vi ska på den årliga julmiddagen hos timmys farmor, blir lite paketutdelning o jävligt god mat :)

Hade tänkt att hoppa över o följa med iår då jag anser mej själv inte ha nån anledning liksom, är ju inte en i gänget längre eller hur man säger .. Men timmy övertalade mej att följa med så då gör jag väll det :)
Jag gillar ju hela släktsidan så är glad så länge man är välkommen att följa med, även fast de känns jävligt knepigt.. Svårt & förklara men ah ni kanske fattar??!

Känns som de är lite fullt upp nu de närmsta dagarna, inväntar lite stålar så man kan åka iväg o handla hem mat för en månad + lite julkäk.. träligt bara att alla får pengar samtidigt så man ska behöva stå o trängas i varenda litet hörn.. Kanske bara handlar så man har över julen o sen tar månadshandlingen när hysterin är över..
Ska även hjälpa timmy boy att flytta på onsda, jag har fått äran att packa upp o dona medans grabbarna bär osv!! :)

Ne nu ringde pappa, bäst o gö sej klar :) byeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0