helgen!

Japp då var helgen förbi nästan, e ju söndag idag :( De känns oxå, trött as hell.. men har vart de hela helgen.. dags o börja sköta järntabletterna kanske, men fan äter jag dom kan jag inte skita o hur skojj e de då :(

I fredas var jag med pappa nere på stan, han hitta sej ett par snygga jeans =)) sen hämta jag grabben så gick vi hem för att han skulle sova, när han sovit klart drog vi ner till timmys jobb, satt där o stre med dessa sjuka grabbar.. haha herregud säger jag bara ;) Sen ringde linda, drog ner till stan & mötte henne.. gick vidare till bingon :D:D gick + - noll.. sen kom pappa & timmy, och min prins & hämtade mej, drog till maxi för att handla lite till TACOS =)) HAHA tror jag fått nå snille på de... På kvällen kom Linda & christoffer, käka då tacosen & sen såg vi film.. Jag somna, var astrött så gick o la mej medans dom var här.. Otrevlig som jag var.. Mne men nöden har ingen lag... men hade jätte skojj under min vakna tid iaf =)) Tack för denna kväll!!

Lörda.. vakna runt 8, körde iväg liam till camilla runt nio.. Hon skulle passa han medans vi åkte till karlstad & handla.. =)) Shoppade bara mat o parfym, inge roligare än så vart det.. Men käka mc donalds iaf, haha fan va onyttig jag är!!! Men gött ere.. =) Sen hem & lämna varorna, iväg igen för o hämta hem prinsen.. Vart en dejt med godisaffären oxå! Handla fan godis för 95 spänn så den påsen lär väll räcka ett tag hoppas jag!

Sen åkte vi hem, tog ett städryck.. Sen började jag med maten & hit kom Sara & Jimmy o joina oss :D Vart en trevlig kväll många skratt o fisar från en viss röv med trångt höl!! ;) Tack för en skojj kväll :D

Sönda.. Åsa & micke kom hit o käka frukost =) Gott för dom att få äta lite svenskt nu när dom bor i Norge =)) var himla roligt att träffa dom.. Ska försöka åka över nån helg o hälsa på dom!! :D
Annars har vi inte alls hunnit gjort så mkt idag, ska börja tvätta kl 3.. Sen blir de att göra lappkojs.. mm fan va gött.. =))

Nee nu ska jag sova en stund.. ha en bra dag.. Byeeeeeeeeee

Kommentarer
Postat av: MichellesMamma och nummer 2 påväg<3

jaa de är det verkligen....

2010-02-28 @ 18:01:35
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: jenny

hej goaste du, tack för gratulationen på min födelsedag, kramar!

2010-02-28 @ 18:14:22
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0