Jobb

Yesyes morgonen börja som alla andra, fixade liam för dagis osv.. :) När vi e på väg o ska gå till dagis så ringer dom in mej på jobb :D Så efter jag lämnat grabben så var de bara o dra sej hem för att fixa sej, när jag var klar tog jag mej en rask promenad ner till stan, kl var ju inte så mkt när jag kom ner så hann gå hem till sara en sväng o dricka lite te =)) Sen drog jag iväg o jobba,när jag sen sluta kom pappa & hämta mej!! Hämta timmy & micke oxå, körde hem micke först, sen vidare till dagis.. När vi kom dit var dom ute, liam åkte pulka & var sååå nöjd.. Brydde sje inte värst att vi kom ;) Haha! Väl hemma så var de matbestyr & jag HATAR att komma på var eviga dag vad man ska äta, men mat vart de o de bestod av pommes o snitsen =) gott!!


Annars har jag tatt disken ( ställt in i diskmaskin ;) ) underbart med en sån! Senare så bada jag o liam & bara myst!! Klockan går jävligt fort från de man kommer hem o tills plutten ska sova :( men men tur man  inte jobbar varje dag så sett..

Men imörn ska jag jobba igen & sen e de helg.. gott gott!!

Nu ska jag hämta skit tråkigt äckligt vatten som jag  inte alls e sugen på, men timmy vill inte åka o handla åt mej :S :( Jävla skit.. oflyt hele tia!! ;)



Så jävla sugen!!! GE MEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0