jobbigt

Börjar bli jobbigt nu, känner mej gråtfärdigt, mår illa, humöret e la inte det bästa!! Tänk så gott de vore med en cigg men tänk så mkt jag kommer ångra mej efteråt :( Nee ska ge det en chans fan, men hoppas jag mår bättre sen lr imörn... För ska de vara så här så ger jag upp!! =(( Drygt värre...

Grabben är fortfarande dålig, har inte lekt nånting alls idag.. Han har nyss bada & brevid karet satt jag med min soppskål o försökte få i mej lite lunch :) Nu myser vi i sängen igen, ska se om han vill sova.. Sover bara små korta stunder hela tiden, så tät o slemmig :( Min älskade gosse då!!

Igår fick vi en diskmaskin oxå av våra kära grannar =) Dom hade köpt en ny så skulle slänga denna så  istället kom dom o tänka på oss o fråga om vi ville ha den, o vad tror ni vi sa... Självklart JA =)) Timmy e såå nöjd nu.. Haha!!

Nee nu ska jag ta liam..

Förlåt om ni får läsa mitt tjat om mitt rökande, men som sara sa att här kan jag skriva av mej så då gör jag det.. :P Min blogg, inte eran ;) Och liam ahr som sagt bara sovit korta stunder så har inte hunnit lägga in nå kort :/


Kommentarer
Postat av: Sara

Hoppas ni blir bättre snart, krya på er! Kram :)

2010-02-01 @ 14:56:39
URL: http://saraaaaaaj.blogg.se/
Postat av: Malin, 21 år & Gravid

Jodå jag mår bra. Hur mår du?

2010-02-01 @ 15:51:18
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jo jag fick din första kommentar :)

Nae jag tycker inte heller det är så farligt att röka under grav. Men självklart så är det ju inte bra.. men det är ju massvis som inte är bra.. Så vi är någ inte några sämre morsor för det skulle jag tro! ja du det är massa folk här på bloggen som skrivit o fy du röker väl inte nu närr du ha´r en bebis och såvidare.. jo det gör jag... Men bruckar skriva tillbaka o fråga om dom äter potatis och då får jag tillbaka ett svar att dom gör det. och det var ju inte bra ett tag heller för dom trodde ju att potatis inehöll något i form av canser.... Hehe

2010-02-01 @ 18:16:42
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: marie

verkligen inget tjat. din blogg du skriver vad du vill passar det inte andra behöver dom inte läsa. Du kommer att klara detta!!!!

2010-02-01 @ 18:26:59
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är så duktig kämpa på! kram

2010-02-03 @ 20:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0