Magen



Bjuder på en bild på magen!! <3<3 19+4!!



Idag har man inte gjort så mkt, mest haft en slappar dag!! pappa ringde vid 2 o sa att han var hemma så han kom upp o lekte lite med Liam, lill prinsen blir så glad när morfar kommer lr om vi går dit =)) Oså har Liam lärt sej säga traktor, han säger ju på sitt sett men jag hör ju att han säger traktor iaf <3 stått o tittat på den idag o igår när den ploga här ute o liam blir helt till sej :D Sen när jag skulle kolla i reklambladet så säger pappa att dom säljer strykjärn för 66 kr & jag har ju inget så jag ville ju gärna dit o köpa ett när de endå var så billigt.. Men pappa skulle ju på hockey så han kunde inte köra, så hörde lite snällt med sara o jimmy & gulliga som dom är så följde dom med =) vart lite annat inhandlat oxå, både där o på maxi =) Sen när jag kom hem börja jag med maten, gjorde mitt livs godaste pannbiffar me hemma gjord brunsås!! Love it... Visst att jag brukar göra god mat, men dessa biffar asså, dom tog priset! (snott receptet på såsen av timmys syster) Fast jag hade i lite annat oxå!!

Efter de så vart de natta för liam & jag intog min plats isängen med datorn!! =) Skönt o ligga ner bäddad!!

Imörn kl 8 är det en hel vecka... Im proud of my self!

NU ska jag glo runt lite, avslutar med en bild på min prins <3



äter blodpudding för fullt =) MYCKET GOTT enligt mej o liam!

Kommentarer
Postat av: Sara - Alicias mamma & gravid

Vilken söt mage! :) Syns ju verkligen

2010-02-05 @ 07:27:49
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Åhh vilken fin mage du har .. :)

Jo men jag går med trossskydd hela tiden då jag har rätt mkt flyttningar nu.. Men min barnmorska sa att det är rätt vanlit.. Hehe !

2010-02-05 @ 10:11:21
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Hihi jaa dom är allt tråkiga.. Tur bara att dom försvinner tillslut haha :) Ne den är begagnad såsett det var en tjej och kille som köpte den ny till sin son men han använde bara den i ca 2 månader sen hände det väl något med bebisen vad det var ville dom inte riktigt gå in på... Men vi betalade 1000 kr för den och då är den ju nästan ny ...

2010-02-05 @ 12:56:03
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Malin 21 år, & Gravid.

fin mage :) du var inte så långt gången så jag, vilket bf datum har du?

2010-02-05 @ 17:24:43
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: Karin - Mamma till Emil och Liam

Fin mage :) Nu kan man kolla på videoklippet. Jag hade gjort fel :)

2010-02-05 @ 18:17:09
URL: http://karinjohannakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0