Mat :D

Idag har man inte gjort många knop!! Förutom att dragit vagn helvetet i tusen meter hög snö , de drog många knop det.. :S Varit på återbesök på sjukan idag där liam tog om provet, det visade lite bättre idag så nu väntar på att han ska bli frisk bara.. Fått i honom bra med mat idag, lr bra o bra men bra för mej iaf =)) Han gjorde mej stolt då han åt av maten, annars tar han inte ens i skeden, vägrar gapa munnen om jag matar.. Så efter maten idag fick de bli glass till efterrätt o även den gick ner!! :D Men febern och snoret är kvar ännu men mkt piggare på nått sett endå..  =) <3<3

Annars så har jag börjat rensa bland alla småkläder från liam, men finns ju inte så mkt o rensa ur än då han bara växt ur 50/56 - 62/68 & 4 par byxor i storlek 74 ;) Så de gick ju rätt snabbt de där... Men har lite mer kvar i förrådet jag ska hämta in i helgen oxå!!

Babysitter o babygym är inhandlat.. Kanske blir en vagn snart oxå, men de märks på freda!! Och till helgen ska vi försöka hämta bilbarnstolen oxå!!  Börjar komma nånvart, dock känns allt tidigt då jag har ett tag kvar men skit samma.. Jag tkr de e skojj.. :D

Annars rullar de på som vanligt här hemma! Nee nu blir de strax andra avenyn, varma mackor till det!! ha de gött =))

Kommentarer
Postat av: Thessan

Fin blogg du har!

2010-02-03 @ 22:13:09
URL: http://thessansamigurumis.blogg.se/
Postat av: marie

vad blir det för vagn?

2010-02-04 @ 15:54:20
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0