svett testet!!

Får svara till dej här då Emelie eftersom du nu helt plötsligt tagit bort din blogg av nån konstig anledning?? :S

Din Kommentar: kan inte annat än skratta åt dig..
Jag köper inget för Henkes pengar vilka jag köper pengar för har du lilla stumpan inget med att göra...
Sen att han tatuerar sig för 8000 tycker jag är sjukt mycket pengar för en tatuering.. Men det är hans pengar men attdu säger att jag köper kläder för hans pengar.. Som om du vet de..

Mitt svar: Vad jag kan minnas så skrev du i din blogg "Tur henke jobbar & drar in pengar så man har nått att shoppa för" Nått i den stilen.. Och sen så kanske du inte handlar för Henkes Feta lön som du nu säger att han har, utan du handlar för din sketna mammapeng som ligger på 4200 nu med andra barnet får du la ut runt 6 tusen med barnbidrag & flerbarntillägget så det är väll dom pengarna du handlar för.. Men då betalar alltså henke MAT,HYRA,EL,RÄKNINGAR,HYGIEN m.m För dina stackars pengar kan ju inte ens räcka till er dyra hyra.. För hade henke inte jobbat så hade ni ju ALDRIG haft råd o bo där.. Detta som jag skriver ut här är sånt du själv skrivit ut i bloggen.. kanske därför du tagit bort den...............



Japp nu är vi hemkommen från karlstad, eller har vart det ett tag.. Jag sitter här o dricker Cola & liam ligger o kollar bompa, vilar lite då han bara sovit 15-20 min. försökte bära in han men han vaknar för minsta lilla så sen ville han inte sova mer.. Men i karlstad gick det bra, dom satte på honom nå sladdgrejs på armen, till en början grät han & var inte alls med på noterna men sen läste vi bok o då gick de över lite grann iaf.. Mne han tyckte in om dom där grejjerna på armen som spände :( men men vi kom helskinnade ut där ifrån iaf, vidare mot donken.. Fan va gött det var.. mmm skulle kunna äta en gång till.. HAHA!!

Fick nya gardiner igår som suss tagit med till emelie & Ola, så funderar på att stryka dom & sätta upp dom i liams rum.. Då det e pojk gardiner =)) Annars idag vet jag inte alls vad vi ska hitta på.. kanske gå ut lr nått...

Nee detta var allt för mej :) byeeee


Varför går det inte att lägga in bilder :S ?????

Kommentarer
Postat av: MichellesMamma och nummer 2 påväg<3

Haha gud så patetisk hon är.. Allt hon skrivit i sin blogg om Henkes feta lön hans lön hans lön mm han får så BRA Med pengar utan den lönen hade vi inte kunnat bo kvar mm haha jaa vad säger man. Efersom det verkar som hon yagit bort bloggen så är det ju för att hon inte står för de hon har skrivit eller komenterat. ;)

2010-02-24 @ 14:01:05
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: Ziggy

8000 för en tatuering? Det är runt den prisklassen de flesta tatueringar ligger! Kostar ju inte direkt en 100 lapp att tatuera sig!



Vilken planet är denna människa ifrån egentligen?

2010-02-24 @ 14:11:22
URL: http://ceciliaboberg.webblogg.se/
Postat av: Martina, hobbyfotograf och mamma

trist att människor lägger sig i andras liv.



SV:min dag har bara varit bra tack sj?

Cornelia fyller 2 år den 12 juni:)



kram

2010-02-24 @ 19:00:39
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: ThinaJonasBlirChelsea

hahaha! Vilken pinsam brutta! Blev för mycket för na när inte alla strök henne medhårs! Men visades ju bara hur patetisk hon var =)



Gött för er =)

2010-02-24 @ 19:35:57
URL: http://thinajonas.blogg.se/
Postat av: bävran

Härrrrrrre gud!!!!! vad har ni med det att göra att någon tatuerar sig för 8000 eller 1000000.

Kan ni inte blogga om vettiga grejer eller, bara snacka skit verkar det som. Vad är det för ett vuxet sätt att hänga ut någon annan i din blogg.

Jag läste igenom ett annat inlägg som jag komenterade, jag trodde att du var en vuxen person efter som du har ett barn sen innan och ett på väg.

SÖK FÖRET!!!!!!!!!

2010-02-24 @ 19:36:46
Postat av: Ziggy

Bävran din idiot!



1. Lär dig stava



2. Emelie bloggade först om den där jävla tatueringen och bloggar man om saker måste man lära sig att ta kritik. Annars kan man lägga ner vilket Emelie gjorde.



3. Emelie började bråket, Sara skrev inge dumt. Hon frågade bara om Emelies ÅSIKT!



4. Anledningen till att Angelica bloggade om det var ju för att Emelie tog bort sin blogg och tydligen ville Angelica svara!



5. Stå för vem du är istället om du ska komma med nått!

2010-02-24 @ 20:34:47
URL: http://ceciliaboberg.webblogg.se/
Postat av: Maria - Mamma till två

Hej! Jo det vet jag =)

Grattis till graviditet nr 2 =)

2010-02-24 @ 20:38:32
URL: http://o0misa0o.blogg.se/
Postat av: bävran

Angelica vet vem jag är så du ziggy lägg ner

2010-02-24 @ 21:17:56
Postat av: Maria - Mamma till två

Hehe.. nej jag är inte gravid, den här gången fick hon vara gravid ensam =)

2010-02-24 @ 21:28:27
URL: http://o0misa0o.blogg.se/
Postat av: hassel

bråkar nån med min syrra så bråkar dom med mig skulle inte jag vilja göra om jag vore vettigt folk

2010-02-25 @ 15:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0