V23

Ah denna helg har vart riktigt bra, massa mys med familjen må jag säga =)) Grabben bara växer o växer, försöker säga nya ord hela tiden , jag förstår ju iaf vad han säger :) de som e nytt nu e tötö = törstig =)) sååå goo!!

Idag har vi gått igenom förrådet, oså har jag skottat bort lite skit snö här utanför dörren.. Var riktigt gött men ej för Liam så gick in rätt snabbt.. men han uppskatta nog de där 20 minutrarna ute iaf =) Efter de fortsatte vi o rensa ur den stora garderoben. fattar inte vart alla grejjer kommer ifrån, var ju inte länge sen vi rensa där inne tyckte jag!! Men men nu e de gjort.. sen bytte jag sängkläder, skura rent inne på dass, dammsög lägenheten & sen bada jag liam :D så idag har man inte lega på lat sidan!! =)) kommer sova gott sen iaf... <3

Imörn ska jag ta med mej liam ner till stan, så ska vi in till banken o sätta in pengar till en säljare.. vann nämligen ett par skit snygga jeans leggings på tradera ;) Sen ska vi till skomakarn o lämna in 2 par skor, båda e mina favoriter o dom e trasiga.. ena ett par vintersstövlar o dom andra ett par ofodrade! Oså ska vi ju träffa brudarna oxå =)) de gillas!!

Nee fan nu ska jag bjuda på ett par kort, ett på min mage då jag går in i v23 idag =) O sen ett på min underbara tok <3<3  eller 2 får de bli ;)


NEE de gick inte lägga in nå kort :S Blogg strul like always!!

Ska prova med ett nytt inlägg.. Byeeee





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0