vårväder

Mmm vilket jävla gott väder det vart idag :D

Vakna runt 8 i morse, gjorde oss ordning för att lämna prinsen på dagis =) Efter de drog jag hem, käka frulle & nörda lite vid datorn.. Sen skulle jag hoppa in i duschen men då ringer mobilen, svarar o snackar! Lägger mej i sängen, o när jag la på låg jag så gött så tänkte att jag skulle ligga 5 min.. Dom där 5 minutrarna var 1,5 timme ca.. Somnade ju, gott oxå!! Vaknar när kl e 11:55 & flyger upp ur sängen helt ovetande vad kl e... När jag väl får syn så e de bara o springa iväg o hämta grabben! TÄNK OM jag inte hade vaknat, va pinsamt de skulle vart då...

Efter jag hämtat honom gick vi hem så jag fick duscha o så, sen tog vi oss en härlig uppfriskande promenad ner till stan, var på banken & sen köpte jag kaffebröd o gick hem till brudarna :) Alltid skojj o komma dit.. Vart där nån timma innan pappa kom o hämta mej o liam.. åkte hem o gjorde mat osv =)

Även köpt lite bebis kläder & lite till liam :) :)

Nee nu snart e det AA sen sova :) ha de gott!!

Kommentarer
Postat av: Tova

Så, har lagt till dig i BF-listan nu ;) skoj med lite fler juni-mammor!

Aj då, ja sömn är väl ofta en bristvara överhuvud taget när man har små barn ler Själv hoppas jag också det blir bättre så småningom, men just nu är lillen så himla glupsk dygnet runt... denna kvällen har jag t.ex. ammat typ KONSTANT (suck)

2010-02-10 @ 21:56:03
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Postat av: Ett mirakel på väg

Ja det får vi hoppas ska dit på måndag så får hoppas hoppas så ska iväg nu och ta blodprover för de :( Usch! Har fortfarande blåmärke efter förra veckans blodprover :P Visst äre kul o shoppa bebis saker? :)

2010-02-11 @ 08:02:43
URL: http://dreamsbecomereality.blogg.se/
Postat av: Malin, 21 år & Gravid

I stort sett bor vi ihop vi letar lägenhet så vi kan flytta ihop till lillen kommer

2010-02-11 @ 12:13:26
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: ThinaJonasBlirChelsea

De stod i 2 inlägg nedanför =P Dust It till håret ska jag pröva =)

2010-02-11 @ 12:51:17
URL: http://thinajonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0