06:20

aa fan de är inte varje dag tant angelica går upp så tidigt.. Men idag blidde de så, för idag har angie vart i "skolan".. Gick kanoners =) efter jag var klar där gick jag hem till sara en sväng, hon bjöd på god mat :D:D Sen följde jag med henne till Kbab, hon valde as snygg tapet som jag oxå vill ha!! men får la vänta 10 år på nått sånt.. Sen drog jag hem o hämta liam på dagis, hade gått så bra o ha han lång dag där.. Han hade vart lite ledsen då han vakna & inte visste riktigt vart han var, men annars så var nog han & fröknarna nöjda emd dagen =)) Vi gick hem, liam fick lite mellis & sen vart de lek innan vi börja med middan som bestod av snitzel, ris & bea sås.. mkt gott! Efter de drog vi o kolla på en ny bil som dessvärre vart såld till en annan som var lovad den före oss.. men han som sålde bilen skulle hjälpa oss hitta en liknande, för han är bilsäljare åt ett bilföretag som i sin tur köper in bilar + att han o pappa vart goda vänner en gång i tiden =) så blir nog bra i slutändan, bil blir det iaf :) Sen drog vi hem till sara med familj för våra mobiler hade kommit, så vi fika, snacka snusk som vanligt & hade de jävligt trevligt som alltid.. Sen vart klockan genast asmkt så då drog vi hem.. duschade både mej o liam, sen fick liam en flaska välling o somna fortare än fortast <3<3

Nu ska jag lägga in musik på datorn, sen sova.. Upp 06:20 imörn med =) Kps here i come.. Imörn är sara med oxå, skojj skojj.. Nee natt natt på er..

svarar på kommentarerna imörn då jag kanske är lite piggare =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0