150 kr i sjön!

Jepp igår som sagt var jag till läkarn, gick fakstiskt hur bra som helst för mej att gå upp, dessto segare var liam! Snutten ville inte vakna men efter en stund så,  & när han var klar så la vi oss o mös framför tvn en stund & där ville han ligga, han ville inte gå ut.. Men tyvärr så bestämmer ju inte han riktigt än om han ska ut lr inte ;)
De där läkarbesöket hade jag ju inte behövt att gå på då han skriver ut en salva som kan skada fostret när man är gravid, Så nej tack jag kommer inte använda den! då kliar jag hellre sönder mej än o riskerar att min bebis ska få nå som helst men/skador! Så det var 150 kr åt helvete :S Idiot läkare!!

Ajja efter läkarbesöket traska vi hem till sara & michelle, trodde jag skulle frysa ihjäl innan jag kom fram, men både jag & liam klara oss skapligt ;) Var ju endast 22- Brrrrr
När vi kom fram bjöd dom oss på frukost, drack en uppvärmande kopp te & käka goda rostade mackor! Sen lekte barnen, jag satt o drack kaffe & läste tidning medans sara snacka me mor sin osv.. Sen bestämde vi oss för att gå ner en sväng på stan, frös halvt ihjäl oss denna gången med! Köpte lite lunch till barnen, o så var på leksaksaffären, sen på hälsokost.. Var även in en tur på lindex där sara gjorde fynd till sin kommande son, gud vad jag oxå vill handla =))

Sen vart de hem till brudarna igen så barnen fick äta, sen kom Timmy så vi fika med lite te o bullar =) Sen drog vi bort till rasmus som bjöd på tårta för han har ju fyllt år.. Spelades GH & umgicks bara, var trevligt att träffa dom alihopa!

Sen drog vi hem, skrev en handlingslista o så! Drog vidare till Maxi, sen hem o städa.. Sen natta grabben & sen fick jag min efterlängtade pizza =) Mmm den var god..


Idag kommer timmys syster & pojkvän hit på middag, ska ge dom en julklapp från liam oså oxå =) Skojj o träffa dom igen, var ett tag sen nu :( Sen ikväll tror jag timmy ska till svågern o spela tv-spel så då kommer syster hit :)

Nee fan nu ska ta min "döva" son, lyssnar inte för 5 öre.. När jag blir arg kollar han bara på mej o gör om samma sak om o om igen.. Busunge, han ska lära sej o lyssna på mor!!!





Kan inte förstå att min älskade lille pojk blir 1,5 år nu den 16:e <3 & snart har vi en ny familjemedlem som kommer vara så där liten, Åhhh vad jag längtar! :D <3

Kommentarer
Postat av: Kicki - Mamma till Kevin

Vad är de för klåda du har då? :/ förstår att du inte vill använda nått som kan skada fostret.

kram

2010-01-06 @ 09:53:04
URL: http://kicki.webblogg.se/
Postat av: Karin - Mamma till Emil och Liam

Va, gav han dej en salva som kan skada barnet?! Det är ju sjukt!

Du ser ut att haft en fullspäckad dag :)



Jag beställde sängkläder till vårt sovrum och gardiner som jag ska ha i köket :)

2010-01-06 @ 09:59:25
URL: http://karinjohannakarlsson.blogg.se/
Postat av: marie

hur fasen kan man vara så dum och skriva ut en salva som kan skada fostret???

Det förstår jag verkligen att du längtar att göra. De där första små bebiskläderna mys!

2010-01-06 @ 11:16:37
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: MichellesMamma<3

ja läkaren kan inte tänkt med skallen men vilken läkare gör det här istan?!

2010-01-06 @ 11:26:04
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Okey grattis :) Ska ni ta reda på kön på denna bebis i din mage nu eller?



Min grav har inte alls varit bra förräns nu .

till vecka 26 så låg jag nästan i sängen hela tiden.. Drack jag något så spydde jag... åt jag något så spydde jag! Så det var verkligen hemskt att vara gravid då! Just då vid det tillfället så visste jag inte om jag verkligen skulle behålla barnet. Det låter säkert sjukt. Men jag mådde så fruktansvärt dåligt.. Nu är jag bara trött och ont i ryggen så nu är det underbart att vara gravid om man tar bort dom första veckorna... Hur har dina grav varit? Kram

2010-01-06 @ 11:37:16
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Milliez ♥ Bilvande 3 - barnsmamma

Åh vad glad jag blir :D



Jag sitter här och kikar runt lite på nätet medans sambon och barnen tar en liten nap :)

2010-01-06 @ 14:01:27
URL: http://milliez.nu
Postat av: Jenny

Känner igen mig, har också fått salvor för klåda utskrivet som kan ge fosterskador, vilken sort fick du?



Jag fick till slut en remiss till akademiska sjukhusets hudavdelning som sa att det faktiskt är OK i mindre mängder så nu kör jag på det som dom rekommenderat iaf....



Jobbigt med klåda o utslag :(



När är bebban beräknad? Hoppas du har en fin dag, kram Jenny

2010-01-06 @ 15:02:41
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: elle

Dagens läkarvård, man blir inte förvånad. Jag hade läkarbesök för ett tag sen, gick dit, hon fråga hur jag mådde sen var det klart. Helt onödiga pengar. Så håller med dig helt.



Gott med pizza :D

2010-01-06 @ 17:32:12
URL: http://lillenlindstrom.blogg.se/
Postat av: MichellesMamma<3

ja inte fan är de så normala inte :S men det kommer bli bra med ditt kliande tids nog även om de känns som en eeeeeevvighet just nu

2010-01-06 @ 22:54:11
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: MichellesMamma<3

ja hoppas du får provsvaren snart sen får man utgå därifrån.. ja ska försöka hjälpa dej med =) det vet du

2010-01-06 @ 23:18:50
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0