2,8 kg

Nu är liam utvilad o mätt i magen är vi båda två =)) kl 10:00 gav både han o jag upp, gick in o la ner han i sängen, 1 minut senare sov han, om de ens gick en minut.. Vakna igen 12:20 så då börja jag med lunchen som bestod av potatis o fiskbullar =) Han åt en riktigt sto r portion, är så stolt över honom!!

Nu ska vi börja plocka ordning lite här hemma så pappa timmy blir glad när han kommer hem, jag är för jävla bra på att stöka ner! När han kommer hem blir det väll att åka iväg till maxi o handla hem helgens godheter som består av Godis, läsk, godis, läsk ;) Hahah!! Sen hade ju jag beställt lite kläder som jag glömt så fick sms avisering idag, så blir att hämta det oxå! Ska även förbi sara me familj och lämna en film.. Sen hem o göra middag som ska bestå av potatisgratäng, kött o sallad!! Göttit värre det... O sen blir de la lagomt o börja tvätta.. Jihaaa!

Just de! Jag o sara var ju in o vägde oss igår på mvc.. & jag har nu gått upp 2,8 kg sen inskrivningen.. Det vill säga ca 1,8 kg mer än vad jag gick upp med liam i denna vecka.. Så aa min viktökning med 40 kg närmar sej men stormande steg ;)

Men bryr jag mej om detta, nej för är fortfarande under min inkskrivningsvikt som jag hade med liam! Fast okej lite bryr jag mej, har ju trots allt 20 dryga veckor kvar men men, jag är gravid o det ska njutas =) Jag älskar mitt godis o mina drickor osv, så jag tänker faktiskt inte sluta med nått av det.. För så länge som jag vet med mej själv att jag rör på mej någolunda så kan jag äta precis vad jag vill när jag!! Väntar bara på att snön ska börja töa bort så jag kan börja gå ner till stan igen oxå =))

Nee fan nu ska jag o liam vrida på stereon o dansa, städa & sjunga o skratta.. Han är sååå himla glad o go nu, tänk så lite sömn o mat kan göra <3<3 Fast lite busig får man ju inte glömma att han är, bara jävelskap hele tiden ;)

byeee

Kommentarer
Postat av: MichellesMamma och nummer 2 påväg<3

ååhh vad är de för kläder?? :D:D



haha ja du lär iaf inte bli fetare än mej haha även om ja har önsketänkande om de hahah ;D puss

2010-01-29 @ 15:57:37
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Hehe ja vi får se när han har tänkt titta ut :)

Men han får mer än gärna komma nu.. Jag tvingar honom inte att stanna kvar där inne :)

2010-01-29 @ 17:45:41
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: elle

Låter som en mysig kväll med god mat och godis :)

2010-01-29 @ 19:13:38
URL: http://lillenlindstrom.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jo preics.. Ja det ska bli riktigt spännande faktiskt.. :) Men skulle jag få bestämma så skulle barnet kunna få komma inatt.. :) Haha!!

2010-01-29 @ 19:55:19
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Tova

Tycker också du ska njuta under din graviditet ;) själv märker man hur kilona bara rusar nu när man ammar, haha.



Jo det känns underbart att vara mamma... men samtidigt lite overkligt. :P du förstår säkert vad jag menar... känns lite som en dimmig dröm, denna första tiden. Men lilleman växer o utvecklas för varje dag, helt otroligt!!

När är din lill* beräknad?

2010-01-29 @ 23:05:55
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0