Dagen

Mmm dagen igår vet ni ju redan vad jag gjorde så tänker inte skriva det engång till, mer än att både fikan hos sara var trevlig & middagen hemma hos Linda var trevlig :D Tack tack till er båda!! <3<3

Idag har vi vart ner till pappa, han bjöd på lunch igen =) Sen har jag tvättat, sprungit fram o tillbaka i detta kalla vinterväder.. Brrr.. Senare kom fam boberg/malmström & hämta mej för jag drog med dom till väse för de skulle köpa sej en vagn, en mkt fin sådan =)) Sen drog vi vidare till karamell lagret där det handlades väldans mkt godis för min del, men nu har jag så jag klarar mej!! Efter att dom släppt av mej hemma så drog jag o pappa till maxi, där vart de o inhandla lite nödvändigt samt en chipspåse.. Skyller på pappa som gjorde mej sugen ;) Vi fyndade en radio styrd bil till liam, fick nys om en sån när vi var hos gudföräldrarna till liam & nu hitta vi en på rea dessutom.. Så den fick liam av moffa :D <3 Så han vart så glad såå när vi kom hem med den där, men den som vart gladast var nog timmy.. haha! Sen stoppa jag i batterier i liams stora bil som han fick av timmys farmor i julklapp o den spela skit bra "disco" musik o blinka värsta discot! Så den gilla jag!! Efter vi lekt ett tag med liam leksaker så börja jag maten som bestod av lasagne & sallad! Efter de fick vi oss ett riktigt städryck, så nu är de dammsuget & nyskurat överallt o undanplockat! Se hur länge vi kan hålla de så här då.

Så nu sitter jag här med gott samvete på mitt feta arsle med 2 gottans skålar på bordet & en nyttig vattenflaska =) Liam sover & timmy är hos en vän o spelar tv-spel, vad annars ?? SpelNÖRD!


Så här ser min kväll ut :D


Oså kan vi ta lite blandade kort från dec månad :)



Micke, Åsa & mickes dotter thea var här på besök,  Klart man ska ha samma sak samtidigt ;) Oså var Linda här oxå om jag inte minns fel :) Liam ser dock lite platt ut! haha!


Jag och lea <3


Kärlek <3



Lite morgonlek lr om det är kvällslek innan sängen? :)



Fixat en ny ram till korten, sitter ovanför sängen mellan våra sänglampor.. Får bli en till sån ram sen när andra bebis anlänt till världen!



Julklapps öppning dagen före jul med moffa, moster & respektive =) Här får han en keybord av mej o timmy <3



Vi läste lite bok på tåget upp mot gävle


Vi åt även lite chips :)

Och sist men inte minst



Sötisarna som ska digga <3

Kommentarer
Postat av: MichellesMamma och nummer 2 påväg<3

haha ja fan min kväll ser typ lika ut fast utan chipsen haha ;)

2010-01-09 @ 21:19:02
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: DONKEN

åååh, en sån giraff med tre bollar man stoppar i dens mun, fick min son i julklapp av svärfar. :) kollat runt lite i din blogg, himla fin är den. :) Och så himla roligt att det är en på väg till nu! Jag vill också det! :D Kramar Annelie

2010-01-09 @ 23:16:00
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0