Dagis time =)

Morgonen börja med att liam stod o ropa efter Appa (pappa) kl 7 i morse! Gick in o hämta honom o lika glad var han för att det var jag som hämta honom, fanns väll inte så många andra val då timmy redan dratt iväg till jobbet.. Tog med han in i vår säng så vi låg o kolla barnprogram i en hel halvtimme, sen fick han myror i röva så då gick vi upp!!

Liam fick frukost,  men som vanligt slickar han av smöret o sen mosar smörgåsen o kastar ner den på golvet :( Sen fick han leka en stund innan det var dags för att knata iväg till dagis.. Glad blev han över att få komma dit, men vart lite kinkig när jag gick.. Han ville inte riktigt släppa mej, men han grät iaf inte när jag gick =)

Efter jag lämnat honom så gick jag hem o duscha, sen gjorde jag mej lite frukost! Kan inte äta direkt på morgonen längre för då mår jag bara illa o så växer allt i munnen på mej så jag får kväljningar tillslut :( Och tanken på fisk gör mej illamående.. Kunde inte äta fiskbullar med liam i magen, o nu tål jag inte tankan på panerad torskfile :( Ah skönt att de e sånt som går över efter graviditeten iaf =) Annars känner jag inget mer sug efter nått speciellt än vad jag annars gör!!

Har snackat en stund med Sara nu på morgonen, så vi har lite roliga planer till sommarn :D Hoppas de går igenom!!
Sa till henne att jag tyckte hon kunde trycka ut bebis nu så jag får nån o mysa o snosa på =) Men hon ville vänta ett tag sa hon, haha o jag förstår henne gott o väl! <3

Annars idag ska jag o liam bara ta de lugnt, han ska sova efter dagis & jag ska nog bara vara..  Ska nog byta sängkläder i sängarna sen oxå.. Om orken finns, annars har jag en dag imörn oxå.. haha!! Och undra vad man ska göra för mat idag då, korvstroganoff får de nog bli =)

Nee har väll inte så mkt mer på hjärtat nu.. See yaa!!



Hittade en gammal bild förut som jag delar med mej av.. Jag & söta Kid för typ 3-4 år sen!!
Där har jag min piercing i läppen oxå, hålet har ej växt igen ännu men ska nog inte stoppa i den mer.. men saknar den de gör jag ibland, annars e de rätt gött o slippa den där =)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jadå det har jag gjort... Hon har frågat mig om jag vill åka till förlossningen och se .. Men det vill jag inte... Vi har även pratat o såvidare. och hon har visat mig hur jag ska andas när jag känner att paniken kryper sig på!

2010-01-11 @ 10:30:47
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Betty

söööta ni va på bilden :P

2010-01-11 @ 10:42:05
URL: http://freshing.blogg.se/
Postat av: Betty

Yes det är bara bra här :) Själv med er? har kliandet gett sig? :D

2010-01-11 @ 10:53:45
URL: http://freshing.blogg.se/
Postat av: Betty

åååh fyyy, jag lider verkligen med dig, kan inte alls vara skoj :(.. Hoppas de hittar vad som är del & att du kan få ngt åt det.



inte alls mkt, Barnen de härjar & står i hemma och jimmy ligger med ryggvärk, så ska ta med mig barnen till öppna förskolan sen så de kan leka av sig lite :)) självà?

2010-01-11 @ 11:14:29
URL: http://freshing.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jaså blir ni erbjudna sånt där du bor? Det blir vi inte här.. bara vi som är rädda för allt.. Oss erbjuder dom.. Men inte annars...

2010-01-11 @ 14:28:13
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Betty

ja hoppas verkligen de blir bättre, inge roligt och gå o klia sig, jag vet ju hur du känner, men kan du sova och så? ha kläder på dig? ja de kan du ju men tänkte om de kliar mer då?



Ja snart dags för middag, sen blir de nog bustime hela kvällen tills barnen stupar och en själv :D

2010-01-11 @ 16:51:59
URL: http://freshing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0