Uppdatera lite oftare kanske? :P



Julen drog vi upp till Gävle, på självaste julafton dessutom.. Resan dit gick väldigt bra, & då syftar jag på liam! Eftersom själva resan tar 5,5 timma så trodde ju jag han skulle tappa tålamodet men icke.. Han var såå glad o nöjd.. Kom upp lagomt till maten var serverad på bordet, bara o bänka ner arslet & börja äta.. Man kunde ju tro att en hel arme skulle komma på julmidda men inte blir man förvånad när det gäller mor.. Hon tillagar lika mkt mat som hon är bred HAHA fan va elak jag är!! Ajja gott vare, dock åt jag bara sill, ägg o köttbullar.. Det enda som duger åt mej det! Men nog vart jag mätt (en stund iaf) Efter maten, vart det julklappsutdelning.. Liam fick så mkt fint, så som en dammsugare, kläder, radiostyrd geting, pussel, badleksaker! Och jag fick 500 på HM, timmy fick 500 på dressman, oså tsm fick vi 500 på ikea, oså fick jag parfym & hårinpackning OCH ska inte glömma att vi fick 100 kr av min bror.. Vi köper aldrig nått till varann har vi sagt, men nog kom han med en klapp iaf.. Han är bra söt han (ibland) Kanske inte till utseendet men insidan <3 usch känner mej på hugget tror jag.. Elak mot allt o alla.. haha!! Men han fick ett dagiskort av liam på självaste liam, och morbror stefan vart så glad :)

På kvällen vart vi hungriga, så jag o stefan drog & köpte pizza.. Det var ju inte den lilla pizzan o inte direkt den godaste men ner gick den, halv halva iaf ;) Timmy käka han oxå :) Sen sov jag.. Trött blir man efter resande & massa julklappsöppning m.m =)



Mumsa kaka :) Kusinerna <3


Juldagen: Gjorde inte ett jota, myste bara med folket & så kom Sofie & Lea på middag.. Var väll ut en sväng i det kall kalla vädret.. Brrr!!



Faster & söta lea som mumsat på kaka :)



Jag med båda gullegrisarna :)


Annandag: Starta dagen med en rask promenix till stan, skulle handla upp mitt presentkort på Hm trodde jag ja.. Det jag hitta fanns inte i min storlek, det jag hitta & kände att jag ville ha tyckte jag kosta lite väl.. o så var jag stressad för timmy & liam stod o vänta på mej vid ingången, inget smakråd hade jag.. Ne allt var kobajs.. Men timmy hitta sej 2 snygga tröjjor iaf för sitt present kort :D Sen drog vi hem för där vankades det mat och som vanligt för en hel arme.. Gud det vattnas i munnen på mej  ju bara jag skriver ordet mat, mammas MAT.. Åh den e sååå god.. Efter maten kom Pillan, Jessi, Saga & Sanna :D:D Satt o snacka gojja o hade allmänt trevligt.. Fick dock inget kort på dom eftersom klantröva angelica tappat bort kameran :( Sen efter dom åkt drog vi upp till Jonas & Thina, o lille Chelsea, gud vad hon har växt & såå söt juh :D Hon fick julklapp av Liam & Liam lika så av Chelsea.. Gumman fick ett piano som liam fick ett likdant av oss i julklapp.. Och liam fick en traktor me släp som har lite djur på sej & som låter o åker :D Och även en slag grej kommer ej på vad de heter nu.. Vi tackar för hans fina julklappar & för en trevlig kväll! Vart ej nå bilder här heller, men thina tog kort så lägger in sen när dom skickat till mej.. Sen for vi hem o skulle natta en övertrött kille som skratta åt precis allting, det han tyckte var mest skojj var när jag skulle ge han vällingen.. Haha sötungen.. men efter ett tag somna han gott.. Och vi med...
Jo när vi kom hem gick vi skallgång efter kameran o jag hade förlagt den på ett väldans dolt ställe, men min käre sambo hitta den & så glad jag blev :D





Skrattar :D <3<3 Och ja, som ni ser sover han med rosa.. haha ;) man tager vad man har!

Sönda: Hem resa :( :( Resan gick bra, lite försenade men ingen större fara.. Liam var lika snäll hemvägen även fast han hade feber!! Borta bra men hemma bäst.. min säng är skön när man sovit borta ;) Haha!


Månda: Mötte upp camilla utanför mvc, hon passa liam medans jag var in till läkarn med min jävla klåda jag fått, fick nå jefla tabletter som suger appung.. Hjälper inte för 5 öre, hela jag ser ut som ett rivjärn typ.. :( Fick remiss upp till lab för o göra gallsyre prov lr vad de heter.. efter vi var klara där tog vi oss en frukost på stan, gick till jysk, till coop o sen drog jag o prinsen hem!!


Tisda: Mötte upp camilla igen, hon följde med mej till sjukan då jag skulle ta blodprov så hon passa liam medans jag var in.. Sen gick vi hem till henne,fy fan va kallt det var.. Dit kom även jenny & lucas så barnen fick leka lite & vi käka frukost.. o fan så bra det smaka då jag fasta innan provet :( sen fika vi massa wienerbröd som jenny köpt med, mkt gott.. Senare mot eftermiddan vart vi bjudna på mat, väldans god mat.. Sen vart de dags o fara hem..

Onsda: gjorde inget speciellt förutom o tvätta under dagen, sen mot kvällen drog jag & liam ner till åsa & fira försenad jul.. Liam fick en klädhängare av åsa som hon pimpat så fint, och jag fick mascara, olika krämer, hårsnoddar, klämmer, ah massa nödvändiga saker & väldans gött fika. Tack för en trevlig kväll Åsa & micke..

nee ärligt talat, nyårsaftons berättelsen får ni fan vänta med tills imörn...

Imörn blir det att dra till kd o göra av med julklappspengar på HM & IKEA!! Fick ju även presentkort på Ikea av pappa <3 Mer uppdatering kommer imörn kväll, i promise... Nu krampar det i händerna..

Godnatt!!


Kommentarer
Postat av: MichellesMamma<3

Ja de där med att uppdatera oftare tycker ja låter bra så man slipper läsa en hel bok varje gång du uppdaterar haha.. :D

2010-01-01 @ 23:45:38
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: elle

Stor han blir pojken din :) hade ni det trevligt här i gävle?



Hoppas allt är bra med dig :) Kram

2010-01-03 @ 14:45:01
URL: http://lillenlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0