en hel krans!

Japp idag efter jag hämtat liam begav vi oss ner till stan, gick till ams o lämna in mitt papper om aktivitetsstöd! Sen var klockan inte så mkt så då begav jag mej hem till brudarna på österlånggatan!! Köpte med en vanliljkrans som jag tänkte vi skulle fika på & fika de gjorde vi kan jag lova.. för jag o sara dela så gott som på hela, barnen fick en liten bit var ;) haha men fan vi är gravida o då får man äta :D Sen var de dags för mej o liam att möta camilla.. men som alltid blir jag sen, men inte mitt fel att liam sket 14:55 o sen hade han lekt bort sin vante oxå.. så camilla hann långt innan jag kom ;) men men vi möttes iaf.. Gick bort till coop, köpte välling!! =)

efter de kom pappa & timmy o hämta oss, skjutsade hem camilla & sen begav vi oss hem.. liam fick middag, sen  lekte jag o liam lite i mån av vad han ville medans pappa diska & det locka ju ännu mer att stå med honom o diska än o leka med mej.. :P sen vart det ett bad, o under tiden kom faster sara =)) Hon ska sova här, skojj o träffa henne liet.. inet för ofta man gör det, var meningen emma skulle kommit oxå men vart ej så :(
började smått med maten som bestod av kyckling,pommes & cafe de paris, o sallad =) Smaka smasken, liam tyckte om pommes o majsen iaf, allt annat hamna på golvet.. men han hade ju redan ätit oxå så gjorde inte så mkt! Salladen klara sej från golvet idag ;) haha!! Efter maten vart de sängen för liam, han fick i sej en hel flaska välling.. Så får se nu om han sover hela natten då vi haft en bra dag med mat för hans del.. Han äter ju gärna inte mat den mannen, men idag gjorde han minsann det =)) Älskar såna dagar, jag mår bra när jag vet att han är mätt i magen!! <3<3

Sen vart de soffläge för både mej o sara, o här sitter vi än =) Timmy koller på film medans vi nördar!! Snart sängen i guess!!

Nee ha de gott.. eftersom jag idag sitter vid den lilla datorn så har jag faktiskt inga bilder o bjuda på.. vet att jag lova er bilder igår o i förrgår men imörn lr på sönda kommer de.. den som väntar på nått gott väntar aldrig.... ?

Godnatt


Kommentarer
Postat av: MichellesMamma och nummer 2 påväg<3

mmm gott med fikabröd, men du vände du inte på allt haha var väl barnen som åt mest ;D hahaha skojjja.. tack för idag puss

2010-01-15 @ 22:48:41
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: MichellesMamma och nummer 2 påväg<3

hehe ja äntligen är de klart :D Ja de hinns säkert med på måndag eller nån annan dag i veckan :D

2010-01-15 @ 22:54:45
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: Alexandra

33 Och hjärtljuden var perfekta så det var skönt.. :) Och huvudet ligger fortfarande neråt oxå så det vaar ju med bra.. :) Så inget jag kan klaga på faktiskt... Kram

2010-01-16 @ 00:19:29
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Ja vi har sovit jätte bra inatt... SÅ nu är vi verkligen utvilade.. Och så skönt det är..

Kram

2010-01-16 @ 12:15:09
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0