Fika/lunch

Jepp idag efter att jag hämtat liam så åkte vi bussen ner till stan.. Gick o fika med Emma & Disa =) Åh mysigt det var o snosa bebis.. Dryga 2 månader e hon bara.. sweet like suger =) Efter en 40 min kom sara & michelle oxå, då vart de o köpa mat, vart lasagne för min del som jag alltid tar när jag e på pause.. Det var göttans!! Efter det så gick vi till stjärnhallen & Lindex.. sen vidare hem till sara, där lyssna vi hennes bebis hjärtljud <3 mysigt! Sen umgicks vi en massa & snacka massa dynga som vanligt & barnen de lekte o sket om vartannat!! Sen kom pappa & timmy hämta oss, åkte hem o lämna av killarna sen hämta vi Camilla & vidare till maxi.. Shoppa lite medans camilla shoppa massor =) Sen hem o käka toast & nu sitter jag här o snackar med linda i telen & ska snart vara social på msn!!

Är ju paraidise hotell sen oxå som jag blitt beroende av, följde det i början sen orka jag ej med de programmet men nu minsann följer jag det igen!

Ne nu orkar jag ej skriva =) Bjuder på nått kort imorgon, orkar inte hämta kameran nu

Over and out!!

<3 bonk, poff, boff <3

Kommentarer
Postat av: MichellesMamma och nummer 2 påväg<3

haha ja du hamna på maxi till slut även om de höll på o glömma dig o allt hahaha ;) tack för idag stumpan min :D<3

2010-01-13 @ 21:23:10
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: MichellesMamma och nummer 2 påväg<3

HAHA nee precis då är man fan bra tankspridd må ja säga.. ;) men nångång får han igen vet du hahaha

2010-01-13 @ 21:35:58
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: Alexandra

ja jag mår bättre nu.. :) Så det är skönt ... Får hoppas jag att jag vaknar imorgon och mår bra för imorgon ska vi åka iväg och storhandla och det har vi bestämt oss för. Hur mår du då? Kram

2010-01-13 @ 22:59:44
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0