God mat!

Jajjemenn var god mat vi vart bjudna på hos sylvia :) Köttfärslimpa, potatis o brunsås!! Efter maten drog vi neråt till faster, kusin & bosse.. Där vart vi bjudna på gott fika, oså fick liam en julklapp som var en jätte fin tröjja =) Han härja lös där nere, men trevligt hade vi det.. När vi kom hem var de dags för middag för herrn & så åt vi oxå, hade lasagne kvar från igår så slapp laga mat idag! Efter maten vek jag in tvätten från gårdagens tvätt & grabbarna diska..

Sen vart jag skit skum i huvudet, snurra till lite & börja må smått illa.. Så la mej i sängen en stund, efter ett tag kom mina pojkar in o sällskapa mej.. Låg o mös & snacka lite =) Sen behövde inte jag göra så mkt mer idag, timmy tog liam, duscha han o la han! gick in o pussa han godnatt & 5 min senare sov han.. Så trött var han min goding <3

Jag tog datorn o bädda ner mej i sängen jag & här ligger jag ännu! O tänker ligga här till imörn bitti, men ska upp o borsta tänderna o så innan jag släcker mina två ögon!

Imörn ska liam till dagis =) Skoj för honom o få leka av sej lite! <3 Vad ja ska göra under tiden återstår o ser...

nee nu orkar jag ej knappa fram mer ord här :D Byeee



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Din kompis är inte ensam.. Har med varit rädd för förlossningen jätte länge... Och det var jag innan jag vart med barn med :(

2010-01-10 @ 22:29:44
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0