Helgen!!

Japp igår gjorde vi typ ingenting under dagen, mer än att jag o Sara hjälptes åt o göra mat.. Hon fick visa sina kunskaper i köket ( snart färdig utbildad kockerska ) Så hon gjorde själva statsen till pannbiff & jag stekte, o så fick hon göra brunsåsen.. Skit gott verkligen!!

Sen mot kvällen kom Camilla, fika lite o så.. Sen vart o dra på en film imagine that, inte hysteriskt rolig men mysig på nått sett.. till de åt vi chips med dipp, lr snarare jag åt! Alla var så storbjudna o tacka nej lr bara tog nån chips!! Men men jag har kvar idag med o inte gråter jag för det ;) Efter filmen hände det inte så mkt, vart sängen ganska snart efter att camilla åkt hem!! Gick även in i v 19 =D



Idag börja jag min morgon med att bjuda pappa på morgonkaffe, sen tvätta jag, sen bjöd vi svärfar o susanne på middag efter det drog vi iväg för o kolla på en bil åt oss.. den var verkligen perfekt, de stod liksom fam sundström/andersson på den, hur skön som helst att åka i.. MEN de var ganska mkt rost under, så den bilen driter vi i :/ Ska kolla på en annan bil imörn.. Så nu håller jag tummarna på att den är något rostfri!! Efter det drog vi hem, kirra lite käk åt grabben & sen vart de lek, bad & nu sover han <3<3 Sara åkte hem förut oxå, kul att ha henne här i helgen =)

Imörn börjar jag på Kps ( en skola för er som inte vet ) Men jag ska inte böra självaste skolan, men endå ska jag!! jag säger så iaf.. Så imörn o på tisda ska liam gå långa dagar på dagis.. Han kommer väll vara helt slut imörn när jag hämtar honom! <3<3

Och på freda får vi veta vad som bor där inne, som jag längtar efter att få se pyret!! MYS <3

Ne nu ska jag bjuda på lite bilder som jag lovat, har dock inte så många men men.. på återseende!


Lilla Disa :)


Liam & nallen sussar gott <3<3


Faster sara :D

Gott me pannkaka :D


Min sötnos <3



Så detta var nåra bilder iaf :D





Kommentarer
Postat av: elle

Låter som en trevlig helg :) Vad roligt att få veta vad det är för kön, du får skriva ut sen :)

2010-01-17 @ 21:26:30
URL: http://lillenlindstrom.blogg.se/
Postat av: Alexandra

okey :) Vi kommer ta fram spjällsängen och bädda den i slutet av denna månad.. :) Skönt att ha det klart i tid... Man vet ju inte riktigt när den vill komma till världen :)

2010-01-17 @ 23:00:46
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Laura, mamma till Kasper

Åh vad mysigt att gå på ultraljud :D

2010-01-18 @ 13:25:42
URL: http://laurasnya.blogg.se/
Postat av: MichellesMamma och nummer 2 påväg<3

tack :d och tack för idag gumman :D:D

2010-01-18 @ 21:05:11
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0