Idag & igår!!

Börjar med en kort sumering av gårdagen... Liam fick vara hemma från dagis då han var febrig/hostig/snorig.. Så vi fick förmiddagen för oss själva <3<3 Sen vid 12 kom camilla o timmy och hämtade oss, vart raka vägen till sjukan där vi hade Ul =) Och hur de gick har ni redan sett, medans vi var in på Ul så fika camilla o liam =)) Sen när vi var klara så drog vi till Max & käka mat.. Gottit värre var de, men fy helvete vad mätt man blir!!

Sen drog vi vidare till Ikea, skulle handla på mitt presentkort så jag plocka ihop det jag visste jag skulle ha o för den summan jag hade presentkort på.. Men när vi kom fram till kassan visade det sej att jag tagit fel kuvert ( det fatta jag inte då o vart helt förvånad o undra vart presentkortet var & skämdes bött ) Men som tur var hade jag ju pengar på kontot så slängde upp min bankomat kort, allt vart betalt o så.. Sen när vi kommer hem så kollar jag min internet bank & då visare det sej att jag hade 12 kr kvar på kontot, men TÄNK om det på ikea hade kostat mer än 12 kr då hade jag nog gått under jorden ;) så nu vet ni hur fattig jag är på mitt konto fram till den 27, tur jag har en tät karl ( ASGARV) När vi var klara drog vi hem & timmy hämta farsgubben på jobbet!!

Lite senare drog jag till maxi med camilla för att handa till kvällen.. Vart tacos ( som vanligt enligt karin, men inte så ofta tkr jag ) ;) Haha!! men gött ere... O så vart de självklart godis oxå! ¨Åkte hem till mej, gjorde ordning liam för natten & han somna otroligt fort osnällt!! Käka & umgicks.. Sen var de inte mkt mer denna kväll!! Liam var lite bökig under natten då han hosta så mkt, så tog in han till oss och han somna brevid mej.. Han tog min hand o la mot sin kind flera ggr till slut somna han <3<3 åh den känslan.. MYS!! Annars om vi tar in han till vår säng så brukar han bli hyperaktiv o vägrar sova.. Upp ner ur sänge, så han har nog inte sovit mellan oss på säkert minst 5-8 månader :( Så denna natt kommer jag leva länge på! Men jävel vad han lever om, vakna en gång o fick se att han låg o snosa under timmys armhåla, eeeuu tänkte jag o la rätt honom, stackars barn.. en annan gång hade han timmys mage som kudde.. Haha aa fick mej nåra trötta leenden under natten som gått, men trött e jag nu så blir sängen tidigt idag!!


Idag har vi vart i Karlstad, shoppat på ikea på mitt presentkort denna gången ;) oså var vi till nån spelbutik så timmy fick byta in spel mot nått annat skit spel!! Sen drog vi till Willys o storhandla.. gött o ha mat hemma igen!! Under tiden som vi var i kd så fick Liam umgås med moster =)) Kolla lite bebiskläder oxå men tråkiga timmy tyckte vi skulle vänta då det är LÅNG tid kvar innan han tittar ut! tur att jag får min egen lön till veckan o kan gå på stan ^^

Sen när vi var klara i karlstad så åkte vi hem o ställde in alla varor, sen vidare o hämta camilla & liam som hade tagit en promenad upp till jenny/lukas! Stanna till vi OkQ8 så jag fick hämta min efterlängtade gardiner som jag beställt.. Sen körde vi hem camilla, vi drog sedan hemmåt.. Liam fick lite middag som bestod av pannkaka & sylt! De gillar han starkt! Kleta dock sylt i huvvet så de såg ut som han hade värsta såret, nästan så det var otäckt! Plockade ordning lite oså, sen duscha jag o liam.. Efter det vart de sängen för prinsen, somna inte alls lika bra idag som igår men men alla dagar är sej inte lika! <3 <3 får se hur natten blir ifall han vill sova brevid mammi o pappi igen.. När han somnat börja jag med o stryka dom nya gardinerna, så nu hänger dom fint i köket & även hängblomman jag köpte hänger fint där :) Ska sätta upp i vardasrummet imörn, men efter hängandet i köket så vart de käk för min o timmys del som bestod av kroketter, kött, beasås & sallad!!

O så köpte vi 2 nya blommor + 2 krukor på willys som står i köksfönstren!! Och vet ni vad det bästa är? det är att dom aldrig kommer vissna, för det e plast.. Dom enda plast jag nånsin kommer tillåta här innan för dessa väggar! ;) Fyndade även 2 nya dukar på rusta.. Säkert skit kvalite men men!!

På ikea vart det 2 st hissgardiner, ett nytt täcke till Liam, massa doftljus, en ram, griffeltavla, chips! Ah inte så mkt, men alltid skojj o shoppa iaf =))

Nu blir det att fortsätta hetsäta godiset, sen blir de sängen tidigt idag då jag redan halv sover känns de som!!

Kanske kan bjuda på en bild på mitt vackra köksfönster imörn & nåra andra om jag nu har!!

Idag skulle jag egentligen gått in i v20 19+0 men i stället så går jag in i v18+0 imörn!! Jävla ändringar dom gör på Ul, men men ut ska bebis iaf!! ;)

ne orkar ej skriva mer..ha de gött!

Kommentarer
Postat av: MichellesMamma och nummer 2 påväg<3

uuhh stackars liam som snosa på timmys armhåla haha ;) mys att ha han bredvid sig förstår du komemr leva länge på det :)



jag går gärna med och shoppar i veckan sen :D:D

2010-01-23 @ 22:40:29
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: marie

blev också flyttat en vecka bakåt men neo på ul. man kände sig faktiskt lite putt just då;)

2010-01-23 @ 22:43:19
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jodå natten som var har jag sovit som en prinsessa vaknade klockan 6 och var tvungen att gå upp och kissa.. Och sen vaknade jag inte någon mer gång förräns klockan 12 på dagen! Så jag har verkligen sovit... Så får hoppas att jag får sova lika gott inatt som jag fått göra hittils! Har ni gjort något skoj under helgen? Kram

2010-01-23 @ 23:24:25
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Carolina

Nu är tävlingen om etiketter avslutad och vinnaren är presenterad i min blogg, kika in och se om det blev du som hade turen med dig?? Har även startat upp en ny tävling där man kan vinna ett par valfria skor i storlek 16-24! Kram Carolina

2010-01-24 @ 21:21:41
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Laura, mamma till Kasper

sv: Ah okej. Haha ja tillslut så kommer han ju ut :)



Åh engång när jag handlade på Ikea så fattades det 19 kr för att mitt köp skulle gå igenom.. Vadå lagom pinsamt? :P Så min kompis fick ställa upp och betala :P

2010-01-25 @ 18:34:44
URL: http://laurasnya.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Vi ska vara där klockan 11 så jag har inte varit där ännu... :) Nae vi har tagit det lungt i helgen. Har verkligen ingen ork till något just nu! Vill bara att ungen ska ploppa ut så att jag med kan bli människa sen som orkar lite mer! hehe

2010-01-26 @ 09:46:31
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Bm besöket gick jätte bra.. :)

34 låg mitt mått på magen .. :)

och 146 i hjärtljuden ... Och barnet ligger fortfarande neråt med huvudet men den har inte fixerat sig!

2010-01-26 @ 12:47:17
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0