Magsjuka!!

Jepp åkte på magsjuka i fredas kväll så har legat i sängen fram tills för en timma sen! Nu mår jag bra igen,har dock bara träningsvärk i magen.. Ser fram i mot att få kunna äta mat som vanligt igen, har ju fått levt på flytande :S :(

Så idag blir de total sanering av lägenheten, ska sanera bort alla dessa magsjukebaciller & så ska vi tvätta det som vart kvar i fredas + sängkläderna med magsjuke bacillerna.. Timmy tvätta 2 maskiner iaf, eftersom jag inte kunde hjälpa till så vart de inte mkt mer än så! Men han var så duktig endå min babe!

Igår han tog med sej Liam till karlstad, dom hälsa på Liams farmor =) var o shoppa o hade sej, sen skulle liam hjälpa farmor att ställa in varorna och tappar då en ketchup flaska på stortån så nu är de aldelles svart under tån :( :( Stackers lille prinsen <3<3 Så nu haltar han fram så sött.. hihi

Ne nu ska jag dra ur sängkläderna & så ska jag hoppa in i duschen =)) Ikväll blir de kina mat som vi skulle ätit igår egentligen men som jag inte palla lr min mage gjorde inte det vill säga...


Nee ha de gott!! Byeeeee

Kommentarer
Postat av: Malin 21 år, & Gravid.

Tack så mkt :) hur mår du idag?

2010-01-31 @ 11:15:10
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: Karin - Mamma till Emil och Liam

Nej, usch din stackare!! :/ har de andra klarats sig?

2010-01-31 @ 12:15:50
URL: http://karinjohannakarlsson.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jodå det har gått bra att vara hundvakt. Dock har jag inte sovit mkt... Men det är ju som vanligt för mig att jag inte kan sova så bra.. Så jag börjar helt ärligt vänja mig att få sova max 2 timmar per natt.. Men tyvärr så tär det ju på kroppen och humöret. Idag ska vi tvätta och städa ... Ska även bara våra två katter så dom blir rena igen :) .. Hihi ska ni hitta på idag då? Kram

2010-01-31 @ 14:01:45
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0