Månda!

Mm idag är de månda & jobb för många, men inte mej.. För jag är en sån där loodare som bara går hemma o drar fötterna efter mej ;) Haha ne då så illa e det inte.. Ingen som ringer in mej nått juh ;( VILL JOBBA.. vill tjäna tusentalspengar! Men men den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge...

Min morgon börja iaf med & göra ordning liam som alla andra dagar, sen bjöd jag honom på frukost som alla andra dagar ;) Sen kom moster milla med nybakade frallor från farbror Pers föredetta bageri =) Mm gött de e med nybakat bröd och Ost & så fick man ju talfärdigt sällskap vid matbordet oxå!! Aldrig fel.. Under dagens gång så har vi snackat skit, surfat på datorn, grejjat med liam som har härjat järnet som vanligt..

Sen när det var dags för milla att åka hem så åkte jag med i bilen för jag skulle ner till station o fylla på busskortet eftersom man nu mer inte får betala med kontanter på bussen :/ Tvärdåligt tkr jag. När jag kom hem så satt jag med liam i hans rum så vi lekte o dona med hans bilar, sen hoppa vi i badet o bada rätt lång stund så båda såg ut som 2 russin men skojj hade vi o blött på golvet vart det =) Sen var de bums i säng för herrn...

Ska ju till vårdcentralen imörn oxå med min jävla skit klåda.. Får se om dom kan skriva ut nå nya tabletter som kanske fungerar, för varken tavegylen lr lergiganen funkar :( usch börjar bli lite nervös att blodproven ska visa nått, satt o läste om hepatos igår o det är ju inte speciellt bra för barnet!! Men jag håller mina starkaste tummar på att de inte visar ett skit.... Efter läkarbesöket imörn ska vi ner till Sara & michelle, dom ska bjuda på frukost tyckte jag sara sa förut, de låter bra det :D Sen efter timmy slutat jobba vid 12 så ska vi iväg o mumsa tårta hos liams kusin =) GOTT!!

Sen ska jag hem o grov städa mitt äckliga badrum!! Längtar till dom kommer o renoverar, dels för det är gött med nytt, sen får vi ju avdrag på hyran ^^ hoho


Jo oså har jag ju beställt nya gardiner in till v-rummet & köket, samt en blomma o kruka till köket!! =) Och så råka jag gå in på Hm så där vart det ett par jeans leggings & en tunika, samt ett par örhängen som ja säkerligen inte kommer använda men det var rea på dom så why not liksom ;)

Ne nu ska jag vara social mot sara o camilla på msn. ha de gött med er... BYEEEEEE



Kommentarer
Postat av: MichellesMamma<3

haha what jag bjuda på frukost?? hmm nej ni får allt sitta och dräggla och kolla när ja och michelle äter hahahah nej då skojja bara klart ja ska bjuda på frulle som ja sa :)



hoppas inte proverna visar nått, men du har väl inte klåda i händerna o så?? puss

2010-01-04 @ 21:00:56
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: MichellesMamma<3

svar : nej de var inte högt alls :P så de är väl nå med förkyldningen som inte vill ge med sig anatar ja :( ja de gör vi gumms puss

2010-01-04 @ 21:06:59
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: MichellesMamma<3

träligt att tele tiden börjar just kl 8 haha så ja får en isf lagom tills du drar därifrån haha. .ja de är töligt att ha ont :S känns som att ögat står ut en bit hahahahah ;(

2010-01-04 @ 21:54:32
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: Karin - Mamma till Emil och Liam

Vad kan hända med barnet? Vad innebär det? Det är nog ingen fara, det är ingen idé att bli rädd innan man vet nått. Åh, kul me nya gardiner! Vart beställde du dem nånstans?

2010-01-04 @ 21:59:13
URL: http://karinjohannakarlsson.blogg.se/
Postat av: marie

jobbigt med klådan. hoppas verkligen det inte är nått och att du även får något som hjälper emot den!

2010-01-05 @ 10:58:02
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0