Naken!

Mmm inatt vakna jag av att liam gnäller (inte direkt nått ovanligt) Går in o ska stoppa in nappen, han får hostatack så det heter duga, hostattacken resulterar i att han spyr ner sej själv samt sängen, så jag fick o göra.. Byta sängkläder i hans säng & duscha honom.. Vart skit nojjig för att han var magsjuk, men sen kom det inget mer & han var piggelin.. Ville ha honom brevid mej inatt då jag var rädd att han skulle spy mer, men han vägrar sova i vår säng + att han inte alls var på humör för o sova, så han fick leka en stund.. Och han visa inga mer tecken på nån mer spya, så efter 1,5 timma så fick han välling dock väldigt lite.. han åt hälften av det jag gjorde & det fick stanna kvar.. Han låg i sin säng o prata en bra stund.. Slängde bort nappen så den fick jag upp o hämta x antal ggr.. Tillslut tröttna han o somna.. Sov till morgon då var han gladare än gladast.. Hej hej hörde jag därinne samt Appa som vanligt, gav han en flaska välling som gick ner utan problem, så tog mitt beslut att han fick gå till dagis.. Och har inte vart nått mer sen inatt så var pga hostan!! Hoppas det inte blir samma inatt bara, han var så rädd stackarn o skaka.. min lille bebis då!!

i morse upptäckte jag att min mobil dött, tyckte de var väldigt konstigt då den var full laddad & funka inatt :S Sen slog jag på den o tänkte inte mer på det.. När jag kommer hem så lyser displayen helt vitt.. tar ur batteriet o startar om den, i samma veva ringer mamma, när vi lägger på upptäcker jag att jag fått sms men då hängde sej telen igen :S Och nu funkar den itne alls, går ej o starta :( Blir så jävla less.. Hur naken e man inte utan tele då? Men men detta löser sej, finns mobiler o låna om det inte blir så att jag köper mej ny!! Min goa sara hjälper mej lite o kolla vad som finns osv på ett ställe :D:D

ne nu ska jag sova en stund medans liam sover.. Byeee

Kommentarer
Postat av: MichellesMamma och nummer 2 påväg<3

Du har ett gäng priser på din msn nu :P så du ser väl dem när du vilat klart hehe :P vart helt okej priser på endel av dem tyckte ja =)

hoppas natten inatt blir bättre iaf :D



hörs sen puss

2010-01-14 @ 13:41:54
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: beetty

ååh fyfan för att vara utan mobil, hålelr med deär sjukt jobbigt. Men de löser sig alltid ändå =))



OJDå, vad små kläder han har än, hur olång är han? Telma hon har 92 redan, men hon är lång & tjock :P.. haha

2010-01-14 @ 13:51:17
URL: http://freshing.blogg.se/
Postat av: Sandra [2barnsmamma]

Hej! Fin son du har, och han har ett otroligt fint namn :)

2010-01-14 @ 14:55:24
URL: http://sandrastomberg.com
Postat av: marie

ja helt sjukt hur det är. Var utan mobil ett dygn och vart skitnojig;)

2010-01-14 @ 16:20:56
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: elle

man känner sig grymt naken utan mobil. Jag måste ha den överallt och slutar den fungerar blir man så låst för den ringer man ju med överallt. Hoppas allt är bra. Kram

2010-01-14 @ 20:14:07
URL: http://lillenlindstrom.blogg.se/
Postat av: MichellesMamma och nummer 2 påväg<3

så lite så måste ju ha nån att messa med så klart ja hjälper till o fixa en lur :D



hehe ja vi var ju inte ute direkt jätte länge kanske 40 min men iaf haha :P känner mig gammal är fan ständigt trött och jag äter ju järntabletterna med så hmm ja jag behöver nog få lata mig hahahah

2010-01-14 @ 21:10:03
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: elle

Okej men det är ju bra iaf :D Jo det är bra med mig :)

2010-01-14 @ 21:11:51
URL: http://lillenlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0