Ny dag nya tag =)

Ah hoppas denna dag är lite bättre :) De känns så iaf men man vet ju aldrig...

Ska snart hoppa in i duschen & göra mej klar, vid tolv ska jag hämta prinsen & sen vid ett ska vi ta bussen ner till stan. Ska in till banken & sen till ams för att lämna papper.. Sen ska jag möta camilla, ska till stjärnhallen & sen ska vi börja traska hem till henne, går så långt jag hinner innan pappa ringer!! =) Idag kommer nog timmys systrar, åtminstone en av dom lr ingen.. De märks! Oså får vi inte telefonerna idag :( Får dom på månda, men huvudsaken är att vi får dom iaf, så får jag gå med en mobbad tele över helgen ^^

Nee nu ska jag duscha lr nått.. ha de gött byeeeee




Förra inlägget var mej ett riktigt klagoinlägg men så kan de bli ibland ^^

Kommentarer
Postat av: Alexandra

har skrivit fel såg jag nyss... Måste ändra det.. Haha det var bara lyssna hjärtljud och mäta magen... :) Tack för att du såg att jag skrivit fel... Kram

2010-01-15 @ 13:41:09
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0