Översvämmning!

Mmm strax efter mitt inlägg i morse så ringer Liams bvc tant o säger att dom möttes av översvämmning när dom kom dit i morse så tiden vart avbokad tills dom fått flytta in i sina nya lokaler ;/ tvärpissigt!! Men tack alla för era gissningar =)

Men åkte ner till stan iaf, mötte upp camilla så vi gick o handla det som fattades till tacosen! Sen gick vi hem till henne i kylan, men gött vare! =) Hemma hos henne gjorde vi inte så mkt, gav liam mat, fick han o somna osv! Ringde o kolla lite barnstolspriser osv! :D Jo oså käka vi ju tacos men de har ni nog redan räknat ut ^^

Sen när timmy slutat jobba så drog vi till kga & köpte oss en ny bilbarnstol till liam eftersom vi sålde våran igår! Denna var mkt bättre,  om inte annat så sitter han bättre i den =)

Och vill ni veta nått som gör mej såååå GLAD, proverna visa ingenting, jag hade 1 poäng av 10! Åh meee soo HAPPY... Men gladare skulle jag bli om jag slapp klådan.. Men ska tillbaka till min riktiga läkare den 18:e om jag inte får en tid snabbare imörn när hon ringer, om hon ringer..

Imörn blir de lite fika hemma hos Sara, självaste jag har bakat kladdmuffins som vi ska fika på!! =) Ska bli skojjsigt.. Sen på kvällen ska vi till Linda & christoffer på middag, då kommer moster milla hit o ska sitta barnvakt under tiden så snäll som hon är! <3

2 veckor kvar, sen får vi se vårt lille hjärtegryn!! <3<3 tiden går förbannat sakta men endå så förbannat snabbt..I över morgon går jag in i V 18 liksom!! Tjooohoo!

Nee fan nu ska jag göra nått annat här på datorn, så som att nörda på fb =) Har lite fler bilder jag skulle behöva ut med på bilddagboken men slapp i röva som jag e så orkar jag inte! Men kan bjuda er på en gammal bild :D



Sötungarna efter en fika på pausei november =)


Over and out!!

Kommentarer
Postat av: MichellesMamma<3

ja du är så duktig som bakar :D så kan vi moffa i massa imorn haha :D:D



underbart söta våra barn är då på bilden hehe :D:D



jaa snart UL så spännande :D:D

2010-01-07 @ 21:06:48
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: Karin - Mamma till Emil och Liam

Va gött att proverna inte visade nått :) Va blev de för bilbarnstol?



Då ser jag fram emot kladdmuffins imorgon då ;)

2010-01-07 @ 21:22:59
URL: http://karinjohannakarlsson.blogg.se/
Postat av: Alexandra ( Kicka )

Hehe Jaa.. Jadå dagen idag har varit rätt bra faktiskt... Vi följde med min pappa när han åkte och handlade lite och så följde vi med honom hem en sväng... HAr du haft en bra dag? Kram

2010-01-07 @ 22:27:44
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Camilla

hihi vet att ja är snäll:) Tack för idag,det var trevligt som alla gånger vi umgås:)

2010-01-07 @ 22:33:21
Postat av: ThinaJonasBlirChelsea

Hej Hopp Gummi . . . . Tihihihi ;)

Har mobilen breve mig men orkar inte knappa in några bokstäver ännu, skriver lösen imorgon har ändå inte skrivit något där idag =)



Hoppas allt är bra mer er, lite mer bilder skulle sitta fint!

2010-01-08 @ 00:12:42
URL: http://thinajonas.blogg.se/
Postat av: marie

såå spännande med ul snart:D

2010-01-08 @ 12:54:21
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0