Tisda onsda torsda!!

Japp tisdagen spenderade jag på Kps.. Satt på röva i 5 timmar o lyssna på nån göbbe från unionen.. Vissa saker var intressanta, annars la jag nog dövörat till för de mesta! Tur jag hade sara med, för fan va tråkigt det var.. men sikken god lunch vi käka.. Fisk o pot o kall sås!! Min favorit, den fisken gick ner minsann men tänker jag på fisken i frysen får ja illa!! :O haha! Efter vi slutat så gick vi ner på stan en sväng, sen drog jag hem o hämta liam!! Sen hem & inte gjorde nånting vad jag minns nu iaf :S

Onsda: Tidig morgon som alla andra, lämna prinsen & sen vidare till Kps.. idag hade jag bara personligt möte!! Gick ner på stan en sväng efter o strosa.. Sen hem o hämta prinsen, vidare ner till stan där vi träffa svärfar o susanne.. Gick en vända på stan medans vi vänta på timmy.. Sen vart de o de, o sen gick vi o käka.. gott mkt gott!!

Sen drog jag hem, börja vika klart tvätten & sen bada hela familjen, grabbarna först o sen jag! Annars var kvällen rätt lugn, kolla på AA o så!!

Och idag har jag bara en slappdag.. SKÖNT!! Nu är mitt dilemma vad ska jag äta? Sugen på pizza, B&W, hamburgertallrik från en grilll, mc donken, max, burger king, kebabtallrik/rulle.. Som ni märker är jag bara sugen på fet mat, men får väll göra pannkaka nu i stället.. Nått av denna mat blir de i kd imörn iaf!! Antingen donken lr max vad jag vet! :D:D

Nee detta var alllt jag orka skriva nu!

Imörn gott folk är det UL ÄNTLIGEN =)) Update kommer när jag har möjlighet!! =)

Byeeee

Flicka VS pojke ?????



Kommentarer
Postat av: MichellesMamma och nummer 2 påväg<3

tror på en tös ja =)=)

2010-01-21 @ 10:47:03
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: marie

Åå väntar med spänning:D

2010-01-21 @ 15:47:52
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: Karin - Mamma till Emil och Liam

Åh, mysigt med UL! Jag är så spänd ;)

2010-01-21 @ 20:42:46
URL: http://karinjohannakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0